Alla inlägg under juli 2005

Av Gudinnan Magicum - 4 juli 2005 12:00

...att jag har haft "undermedvetna upplevelser" tidigare, och i vaket tillstånd. Men det var den här dagen det skulle börja komma till mig i allt högre grad.  Allt började närma mig som "signaler" och först började jag fundera över vad det hela egentligen handlade om. Jag hade tidigare gått igenom en slags kris, en sorg av ett speciellt slag. Men så började olika "tecken" dyka upp och när de började komma allt tätare insåg jag att "någon" ville hjälpa mig. Jag kunde inte se någon, det var merm som en slags "förnimmelse". Det fanns stunder då jag inte längre kände mig riktigt lika ensam. Den här sommaren skulle komma att förändra mycket inom mig och en väninna som skulle komma att besöka mig i slutet av den här månaden sa också att jag hade en helt annan utstrålning. 

Presentation

Omröstning

Vad förväntar du dig av 2020?
 Jag vill äta mer hälsosamt
 Jag vill träna mer
 Jag tänker gifta mig
 Jag väntar barn
 Jag vill resa mer
 Jag vill skriva en bok
 Annat

Jungfrun visar tiden

Antalet besökare

Räknare

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2005 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards