Alla inlägg under januari 2007

Av Gudinnan Magicum - 1 januari 2007 11:00

 Färgen för år 9 är MAGENTARÖDLär dig vara öppen och vidsynt inför världen.  Hys medkänsla och förståelse för människor.  Lev upp till dina ideal och arbetya för kärlek och harmoni.  Våga visa dina starka känslor, kanske i konstnärliga uttrycksformer.  Njurar och könskörtlar är utsatta.  Genom felaktiga vanor kan du dra på dig många åkommor.  Tänk på vad du äter.  Låt dig inte påverkas för starkt känslomässigt.

Av Gudinnan Magicum - 1 januari 2007 10:45

Ett år då du måste se över vad du egentligen behöver och vad du vill ha.  Du kan behöva se lite mer till dina känslomässiga behov nu också.  Tvåan här säger, precis som i andra år det här millenniet att "detaljer" och samarbete också är viktigt.


En del emotionella svängningar kan du få räka med och kanske förändringar i maj.  Det kan bli lite jobbigt på det känslomässiga området i juni.


Kanske du gör en del resor, ev. längre i år.


Nian står för avslutning så här avslutas en livscykel och lämnar plats åt en ny.


Det kan bli så att din medmänsklighet testas i år på olika sätt.


Ett nyckelord för i år: Öppenhet

Av Gudinnan Magicum - 1 januari 2007 10:30

 Årets tal är 9 (2+7).  Det är ett bra år att tänka efter vad man vill ha och behöver, både mentalt, i livet i övrigt och mer bokstavligt. En tid för "rensning".


Det kan vara ett "vibrerande" år när det gäller världsekonomin och "de stora händelsernas år".  Kanske något nytt när det gäller kändisar kan "komma i dagen".


Dags att göra upp planer och bry sig om sånt som man tidigare har försummat.



Presentation

Omröstning

Vad förväntar du dig av 2020?
 Jag vill äta mer hälsosamt
 Jag vill träna mer
 Jag tänker gifta mig
 Jag väntar barn
 Jag vill resa mer
 Jag vill skriva en bok
 Annat

Jungfrun visar tiden

Antalet besökare

Räknare

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards