Alla inlägg under februari 2008

Av Gudinnan Magicum - 29 februari 2008 11:30

 Talet får man fram genom att lägga ihop dagens datum 29 med månadens (2). Här kommer ju fyran från 31 eller 13.  29 är ett så kallat "högenergital" och av "mer dynamiskt slag".


Du som är född den här speciella dagen, den 29 februari är alltså född på ett skottår som förekommer vart fjärde år med några få undantag.


För dig som är född den 29 februari är det nog mycket som är "allt eller inget". Du har inget emot att arbeta mycket hårt för att nå dit du vill. Det finns säkert de som skulle kalla dig för en "arbetsmyra".  Du är i grunden mycket känslig men kanske inte alltid visar detta. Du har många visioner och kan absolut "ro i land" med en del projekt som du tar dig för.


Du kan inspirera många när du känner för det men du ställer nog också en del krav både på dig själv och andra.


Personer födda den 29 februari: William A. Wellman (amerikansk flygare, regissör, manusförfattare, skådespelare och producent), Ingemar Odlander (svensk journalist), Antonio Sabàto Jr (skådespelare)


Läs även andra inlägg där jag skriver om dagens tal är 4.

Presentation

Omröstning

Vad förväntar du dig av 2020?
 Jag vill äta mer hälsosamt
 Jag vill träna mer
 Jag tänker gifta mig
 Jag väntar barn
 Jag vill resa mer
 Jag vill skriva en bok
 Annat

Jungfrun visar tiden

Antalet besökare

Räknare

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards