Alla inlägg under juni 2011

Av Gudinnan Magicum - 29 juni 2011 13:35

...börjar nu få sina lika viktiga svar.  Förstår att jag har fått medial vägledning, en gudomlig vägvisare inom mig själv. Det känns tryggt och bra att ha denna visdom.

Av Gudinnan Magicum - 22 juni 2011 15:28

En konflikt är över. Nu gäller det att bygga upp förtroendet för varandra igen och bygga upp det som har raserats.


Detta är min lärdom för dagen. Jag kan använda den som en insikt eller som ett råd.

Bara jag vet vad jag tänker och undrar över den här dagen. Jag skall försöka att fokusera på någonting jag undrar över men inte låta min fråga bli alltför snäv, snarare försöka göra den bred eller mer till en känsla. Vad är min sinnesstämning dagen till ära? Dagens tarotkort kommer att tala om någonting för mig men bara jag kommer att veta vad det betyder.

Om jag inte har någon speciell fråga kan jag rensa mina tankar och bara dra kortet. Jag kommer förmodligen att veta direkt jag ser det vad det innebär och om jag håller ett öppet sinne kommer jag att kunna lära mig något och få det råd jag behöver. Jag skall försöka att vara positiv. Försöka att se möjligheter i stället för svårigheter, oavsett om tarotkortet visar någonting som verkar mörkt. Det är en av de bästa lärdomarna med tarot - att myntet har två sidor. även det negativa kan föra någonting gott med sig. Till och med Dödens kort innebär en början på någonting nytt.

Dagens Tarotkort är redo för mig- om jag är det.

Presentation

Omröstning

Vad förväntar du dig av 2020?
 Jag vill äta mer hälsosamt
 Jag vill träna mer
 Jag tänker gifta mig
 Jag väntar barn
 Jag vill resa mer
 Jag vill skriva en bok
 Annat

Jungfrun visar tiden

Antalet besökare

Räknare

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards