Alla inlägg under november 2011

Av Gudinnan Magicum - 11 november 2011 12:12

...att någon som är född i skyttens och stenbockens tecken kommer att rösta också.  I så fall har någon från alla stjärntecken röstat.  Så kom igen nu!!!


---  En händelse som ser ut som en tanke... Har uppmärksammat att någon från Skyttens tecken nu har röstat!!!

Av Gudinnan Magicum - 11 november 2011 12:06

Jag har dragit två kort från Dagens Änglar och två kort från Dagens Kraftdjur och det är verkligen riktigt bra kort. 

Begränsningar i mitt liv kommer att upphöra och jag kommer att få höra ifrån en gammal vän eller familjemedlem.  Måste tänka på att all tid är den rätta och att det är viktigt att ha tålamod.

Av Gudinnan Magicum - 3 november 2011 12:54

Några i min omgivning känner till att jag får "föraningar" då och då.  Det handlar mycket om mitt eget liv, men också om andra som på olika sätt har betytt något för mig.


Häromdagen kom jag bara helt apropå in på ett program.  Det var en del om Sickan Carlsson och jag sa till mamma som också tittade, har hon (Sickan alltså) dött?  Men det visade sig handla om komedienner.  Jag sa också att jag känner så starkt, ev. sa att "något kan vara på gång".


Såg för en liten stund sedan på text-TV att hon nu är död.


På Wikipedia:

 

Sickan Carlsson, egentligen Sickan Anna-Greta Carlsson Adamsson, född 12 augusti 1915 i Katarina församling, Stockholm, död 2 november 2011  i Högalids församling, var en svensk skådespelare och sångare.  Hon hade också samma födelsedatum som en tjejkompis.


Jag har också träffat henne en gång i samband med en bazar (ev. julbazar) vid Fridhemsplan i Stockholm.

Presentation

Omröstning

Vad förväntar du dig av 2020?
 Jag vill äta mer hälsosamt
 Jag vill träna mer
 Jag tänker gifta mig
 Jag väntar barn
 Jag vill resa mer
 Jag vill skriva en bok
 Annat

Jungfrun visar tiden

Antalet besökare

Räknare

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards