Alla inlägg den 31 januari 2010

Av Gudinnan Magicum - 31 januari 2010 11:00

  Talet får man fram genom att lägga ihop dagens datum (31) med månadens (1). Du som är född den 31 januari får nog tidigt i livet vara med om en del förändringar. Dina djupa känslor kan göra att du lätt hamnar i kriser och att du får svårt att slappna av. Men du gillar att ha mycket att göra och att ha folk omkring dig men har också behov av ensamhet.


Du är nog en kreativ person ocn med en stark karisma och potential. Du kan nog passa för många olika yrken och kanske kan få svårt att välja ibland. Men du bör nog jobba med något där många människor är inblandade.


Du måste kanalisera energin så att den inte utmanar dig. Du måste få utlopp för din kreativitet och kanske du i perioder av ditt liv tvingas "lägga band på dig" så att du lätt blir deprimerad och drar dig undan istället.


Du vill och kan mycket men pga. dina starka känslor kan du trassla till det för dig i kontakten med andra.


Personer födda den 31 januari: Alva Myrdal, Evy Palm (långdistanslöperska), Ulrica Messing, Elena Paparizou (svensk-grekisk sångerska, fotomodell och skådespelare)

Läs gärna andra inlägg om dagens tal 5.

Presentation

Omröstning

Vad förväntar du dig av 2020?
 Jag vill äta mer hälsosamt
 Jag vill träna mer
 Jag tänker gifta mig
 Jag väntar barn
 Jag vill resa mer
 Jag vill skriva en bok
 Annat

Jungfrun visar tiden

Antalet besökare

Räknare

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards