Alla inlägg den 15 februari 2010

Av Gudinnan Magicum - 15 februari 2010 22:34

Har nu skapat en omröstning och hoppas att någon vill rösta här. Det går förstås att ha många fler alternativ men om någon som läser den här bloggen kommer på något mer skriv gärna i en kommentar i så fall.  Jag vill gärna att min nya blogg skall bli så intressant som möjligt, då vet jag också hur jag kan utveckla den på ett bra, positivt och kreativt sätt.

Av Gudinnan Magicum - 15 februari 2010 22:15

 En dag som har mycket med känslor att göra och kanske det känns lite "segt". Du som är född på den här dagen kanske har lite svårt för att välja och fatta beslut. Men kanske du ofta har lite för mycket att välja bland och av den anledningen inte riktigt vet vilken väg du skall gå.


Kanske du träffar din partner på en måndag, men då gäller det samtidigt att "ligga lite lågt" och "vänta in rätt ögonblick".

Av Gudinnan Magicum - 15 februari 2010 22:10

...i tarotkortlekarna speglar det undermedvetna, vad som händer i ens psyke. Bl.a här  och här går det att läsa mer.


Det finns ett antal människor som har förstått att jag har gåvan/förmågan att "se det undermedvetna" på ett mycket personligt sätt. Det har hänt att jag har spått människor och en del menar att detta inte är förenligt med den gudstro jag också har. Men själv tycker jag inte att detta behöver vara någon "konflikt" när det rör sig om att hjälpa andra. Allt som är "missbruk" är ju fel, men annars får jag själv "signaler" till mig, som "föraningar" och dessa kommer helt spontant, inte som ett tarotkort eller något.  Det kan komma som en dröm men oftast i ett helt vaket och medvetet tillstånd. Förr blev jag förvånad men nu har detta inträffat så ofta att det inte alls "chockar" eller "stör" mig utan ger mig tröst och stöd i svåra situationer.  Nu när det blir ljusare och ljusare är det lättare att vara i samklang med dessa upplevelser. 


Jag är ändå som en "vanlig" människa men vad är i så fall ordet "vanlig" i sammanhanget? Är vi inte alla unika personligheter på olika sätt?

Av Gudinnan Magicum - 15 februari 2010 18:15

Talet får man fram genom att lägga ihop dagens datum (15) med månadens (2).För dig som är född den 15 februari krävs styrka, ambition och effektivitet på flera plan. Med gott omdöme kan det redan i ett tidigt skede i ditt liv vara en utmärkt period finansiellt. Kanske du kan uppleva att den egna familjen är "utmanande".


Det kan däremot vara en bra period på det finansiella planet om du använder ditt sunda förnuft och "tänker stort" och balanserat.


Då åttan här kommer från 15 (15+2) kan du ha ett stort behov av att uttrycka dig i tal och skrift. Kanske du är lite av en "ordmästare".


Personer födda den 15 februari: Gunilla Åkesson, Hanna Zetterberg  (skådespelerska och politker) och Jane Seymour.


Läs också här.

Presentation

Omröstning

Vad förväntar du dig av 2020?
 Jag vill äta mer hälsosamt
 Jag vill träna mer
 Jag tänker gifta mig
 Jag väntar barn
 Jag vill resa mer
 Jag vill skriva en bok
 Annat

Jungfrun visar tiden

Antalet besökare

Räknare

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards