Alla inlägg den 23 februari 2010

Av Gudinnan Magicum - 23 februari 2010 22:26

..., i alla fall ett tag för att kunna jobba lite mer "ostört". Det är trevligt med besökare och att få positiva kommentarer men jag har en del idéer om hur jag vill utforma den här bloggen och jag vill visa den mer, om inte komplett, så åtminstone bättre och inte alltför "rörig". Jag hoppas att ni som besöker Gudinnan Magicum kommer att tycka att det är intressant läsning.


Jag funderar på att ha en mer offentlig blogg snart igen.

Av Gudinnan Magicum - 23 februari 2010 14:45

...är förstås mycket individuellt och det är egentligen bara man själv som vet exakt vad det rör sig om och vad som "stämmer"




   Den som är misstänksam och ifrågasätter, som verkligen inte är speciellt lättlurad när det gäller något överhuvudtaet, går med största sannolikhet miste om en hel del av vad livet har att erbjuda, om  han har varit för rädd att bry sig om det.  Den som urkiljningslöst drar till sig allt som en magnet kan få stora problem med att bedöma vad som är det centrala, då det det självklart är väsentligt att vi gör ett individuellt val i allt vi avsiktligt tar till oss, inom alla områden.


Den som kan komma närmare något oprövat  med intresserade, ifrågasättande  men öppna ögon, har förstås de bästa möjligheterna att få en bra "bonus".


Numerologi skildrar våra alldeles särskilda tillgångar och förmågor. Alla männisor formas både av sina inre och yttre erfarenheter.  Ju mer jag lyssnar till mitt hjärta och lever i samklang mellan min inre och yttre tillvaro, desto mer kommer jag att leva fullt ut och kunna dra nytta av min äkta styrka .


Läs gärna här också. Jag skulle behöva ställa ett mer utförligt numerogram då och alla människor är ju en blandning av väldigt mycket.

Av Gudinnan Magicum - 23 februari 2010 11:40

Talet får man fram genom att lägga ihop dagens datum (23) med månadens (2). Du som är född den 23 februari  är säkert en tänkare i mångt och mycket och med många  intellektuella idéer, kanske studier. Förseningar kan emellertid uppstå och även andra saker som inte går att förutse.


Du märker nog tidigt att det krävs en hel del planering för att du skall hinna med allt du vill.


Då sjuan här kommer från 25 (23+2) kan det vara klokt att lita mer på din intuition.


Personer födda den 23 februari: Peter Fonda, Pia Kjærsgaard, Ulla Skoog och Linda Ulvaeus.


Läsa gärna detta också.

Presentation

Omröstning

Vad förväntar du dig av 2020?
 Jag vill äta mer hälsosamt
 Jag vill träna mer
 Jag tänker gifta mig
 Jag väntar barn
 Jag vill resa mer
 Jag vill skriva en bok
 Annat

Jungfrun visar tiden

Antalet besökare

Räknare

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards