Alla inlägg den 22 februari 2010

Av Gudinnan Magicum - 22 februari 2010 18:29

Talet får man fram genom att lägga ihop dagens datum (22 med månadens (2).


Att vara född på ett visst datum innebär en del olika utmaningar.  Den som är född den 22 februari har i grunden talet 24=6.


Du kan ha sinne för detaljer och kan bygga något från grunden.


Du har nog en hel del att jobba med, inte minst med relationer och att finna en balans mellan det sociala, det mer privata och det yrkesmässiga. Du kan nog finna glädje i att jobba med människor på ett eller annat sätt.


Det gäller här att inte enbart se till de egna intressena utan bli mer engagerad i din omgivning. Det krävs en hel del av dig och det blir både på gott och ont. Kanske du ibland känner att ansvaret blir för betungande,


Du kommer troligen att ha ett genuint människointresse livet ut.


Då sexan här kommer från 24 (22+2) kanske du har någon form av musikalisk eller litterär talang. Det kan annars också vara så att du är mycket intresserad av det området, ev. utövar det, men inte yrkesmässigt.


Personer födda den 22 februari: Drew Barrymore och Mats Wislander.


Läs ocksä här och här.

Presentation

Omröstning

Vad förväntar du dig av 2020?
 Jag vill äta mer hälsosamt
 Jag vill träna mer
 Jag tänker gifta mig
 Jag väntar barn
 Jag vill resa mer
 Jag vill skriva en bok
 Annat

Jungfrun visar tiden

Antalet besökare

Räknare

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards