Alla inlägg den 17 februari 2010

Av Gudinnan Magicum - 17 februari 2010 22:15

 Det här är en bra dag för kommunikationer av olika slag. Kanske du ska på en jobbintervju men var noga förberedd på det du ska säga. Här krävs en hel del arbete nämligen. Enligt "gamla" sättet att beräkna är dagens nummer 4.


Det kan också vara en bra dag för resor, men ännu mer om den är "jobbrelaterad".



Av Gudinnan Magicum - 17 februari 2010 19:13

...intresserar mig och det skulle vara kul, spännande, intressant etc. att göra egna tarotkort.  Kanske det kan bli något på vårkanten eller så, men det känns som att jag kan få en del nytt och roligt att se fram emot.  Men som min signatur "Gudinnan Magicum" måste jag tänka på det mest positiva och optimala, något annat vore helt otänkbart. Inga dystra och negativa tankar om det som komma skall. Det Gudomliga måste få sin givna plats i mitt liv och i hela Universum.


Jag får ta från "Magikern" inom mig och låta fantasin och kreativiten flöda. Jag måste tro på det jag gör och det jag önskar. Då är också chansen större att det jag önskar mest blir verklighet till slut. Ingenting är omöjligt måste vara mitt motto. Jag vill gärna inspirera och låta mig inspireras - alla har något att tillföra en, gammal som ung och "nitt emellan".

Av Gudinnan Magicum - 17 februari 2010 18:15

Talet får man fram genom att lägga ihop dagens datum (17) med månadens (2).Du som är född den 17 februari är nog en aktiv person som får vara med om många förändringar. Det är dags för dig att uttrycka sin individualitet och att vara oberoende. Du tvingas att stå på egna ben och lita till dig själv på något sätt. Du kan säkert många gånger ha känt dig ensam och missförstådd.


Plötsliga förändringar är troliga. Du kan nog ha en del "tur" också, att sådant du kanske inte trott var möjligt plötsligt blir möjligt. Du måste lita mer till dig själv och din förmåga.


Då ettan här kommer från 19 (17+2) är det troligt att du gillar förändringar och en viss rörlighet i ditt liv.


Personer födda den 17 februari: Shirley Clamp och Axel Schuman.


Läs även här.

Presentation

Omröstning

Vad förväntar du dig av 2020?
 Jag vill äta mer hälsosamt
 Jag vill träna mer
 Jag tänker gifta mig
 Jag väntar barn
 Jag vill resa mer
 Jag vill skriva en bok
 Annat

Jungfrun visar tiden

Antalet besökare

Räknare

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards