Alla inlägg den 10 juni 2010

Av Gudinnan Magicum - 10 juni 2010 11:11

Talet får man fram genom att lägga ihop dagens datum  10 med månadens (6).





Här kommer ju sjuan från 16.


Du som 'är född den 10 juni vill nog gärna gå din egen väg. Du kan nog vara mycket envis och viljestark, men du är nog också en gästfri person, men kanske inte vad man skulle kalla för huslig.


Du får nog tidigt i livet anpassa dig till förändringar.


Du är  nog mycket iakttagande. Du visar vanligtvis inte riktigt vad du känner och det går inte helt säkert att veta vad du funderar över. Du vill gärna ta reda på saker men om någon ställer en fråga till dig kan du bli misstänksam, nästan rädd faktiskt.


Det kan ta ett tag innan man kommer underfund med dig, du visar lite bit för bit.  Du kan verka ointresserad av vad du har att säga men din iakttagande attityd gör att du avskärmar dig men inget undgår dig.


Personer födda den 10 juni: Judy Garland (amerikansk sångerska och skådespelerska), Brita Borg (svensk sångerska, skådespelerska och revyartist), Prinsessan Madeleine.

Läs även andra inlägg där jag skriver om dagens tal är 7.

Av Gudinnan Magicum - 10 juni 2010 11:03

...är det kort jag får från Vildmarkens språk idag.  När jag mår bra är livet vackert.  Jag ska ta hand om mig själv och sätta mina egna behov först.


Ja, det är nog så att när man mår som bäst ser man livet "lite som i ett gyllene skimmer" och jag bryr mig oerhört mycket om andra. Även jag behöver mitt förstås!

Presentation

Omröstning

Vad förväntar du dig av 2020?
 Jag vill äta mer hälsosamt
 Jag vill träna mer
 Jag tänker gifta mig
 Jag väntar barn
 Jag vill resa mer
 Jag vill skriva en bok
 Annat

Jungfrun visar tiden

Antalet besökare

Räknare

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards