Alla inlägg den 21 juni 2010

Av Gudinnan Magicum - 21 juni 2010 12:53

...är vad jag har dragit enligt Oraklet idag.  Förändringens vindar blåser åt mitt håll.

Av Gudinnan Magicum - 21 juni 2010 10:53

Talet får man fram genom att lägga ihop dagens datum  21 med månadens (6).





Här kommer ju nian från 27.


Du som är född den 21 juni värderar nog kunskap och utbildning högt.  Sociala aktiviteter är nog viktiga för dig och du har säkert "många järn i elden".

Du mår bäst när du får använda dig av din fantasi och hitta olika sätt att uttrycka dig på.


Det är möjligt att du har en bra röst men inte nödvändigtvis för sång.  Kanske du föreläser eller håller kurser där andra får uttrycka sig i tal och du hjälper dem där.


Du gillar att leda och hjälpa andra. Vill gärna bestämma och om man talar om för dig vad du skall göra utför de detta gärna. Men du måste också lära dig att sätta gränser om du inte skall "bränna ut" dig . Om du har något jobbigt från barndomen måste du lämna detta, eftersom du annars lätt kan bli deprimerad.


Kanske du har andliga intressen.


Det är viktigt för dig att vara optimistisk.  Du ska säga vad du innerst inne känner och tycker. Du ska utvecklas och visa upp dina talanger. Det är viktigt att vara positiv och att inte ha för många järn i elden.


Personer födda den 21 juni: Jean-Paul Sartre (fransk författare och filosof), Bert Karlsson (svensk entreprenör, skivbolagsdirektör och politiker (nydemokrat), riksdagsledamot 1991-1994), Jan Scherman (svensk programledare och tv-chef), Ulf Dohlsten (svensk skådespelare och regissör), Jeremy Coney (nyzeeländsk skådespelare och cricketspelare), Dan Hylander (svensk kompositör, textförfattare, gitarrist och sångare), Benazir Bhutto.


Läs även andra inlägg där jag har skrivit om dagens tal är 9.

Av Gudinnan Magicum - 21 juni 2010 09:53
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Gudinnan Magicum - 21 juni 2010 09:48

...blev min första idag, precis som här.

Presentation

Omröstning

Vad förväntar du dig av 2020?
 Jag vill äta mer hälsosamt
 Jag vill träna mer
 Jag tänker gifta mig
 Jag väntar barn
 Jag vill resa mer
 Jag vill skriva en bok
 Annat

Jungfrun visar tiden

Antalet besökare

Räknare

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards