Alla inlägg den 15 juni 2010

Av Gudinnan Magicum - 15 juni 2010 18:13

Talet får man fram genom att lägga ihop dagens datum  15 med månadens (6).





Här kommer ju trean från 21.


Du är en social person med många aktiviteter men splittra dig inte!


Det kan också komma många tillfällen i livet då du måste tänka själv och fatta viktiga beslut.


Enligt numerologin är talet 15 förknippat med balans och harmoni.


Om du är född den 15 juni  kan du ha någon form av "offentlig position" eller en vilja av att "göra dig hör/synlig" på ett eller annat sätt.


Du kan ha ett behov av fysisk aktivitet och vill omge dig med vänner. Kanske du vill jobba med männisior på olka sätt också.


Personer födda den 15 juni: Edvard Grieg (norsk kompositör), Erland Josephson (svensk skådespelare, regissör och författare), Billy Martin (amerikansk musiker), Lina Pleijel (svensk skådespelerska; dotter till Agneta Pleijel -  Efter skådespelarkarriären utbildade sig Pleijel till auktoriserad gestaltterapeut och psykoterapeut).


Läs även andra inlägg där jag har skrivit om dagens tal är 3.

Av Gudinnan Magicum - 15 juni 2010 18:02

En vessla var vad jag fick upp i kortleken Vildmarkens språk idag. Den uppmanar mig att använda min intuitiva gåva och vara ett i tanke och handling. Dess gåva till mig är att handla snabbt.


Jag tjänar på att vara snabb i vändningarna just nu.


Jag fick upp det här kortet även igår (precis som idag hade jag både blandat och kuperat leken). Men jag var inte så aktiv igår och ser det som att jag får en ny chans idag. Jag har definitivt gjort något av dagen på ett sätt jag inte gjort på ett tag, eller rättare sagt, något jag har gjort idag har aldrig tidigare inträffat.

--


Det är väl meningen att man ska ta högst ett kort om dagen, men det känns som att jag ska dra ett till idag. Då får jag upp Körsbärsträd/körsbär.  En ny tid är här.  Jag har förändrat/förändrats.  Nu är rätt tid för att skapa/bygga upp något nytt.

Presentation

Omröstning

Vad förväntar du dig av 2020?
 Jag vill äta mer hälsosamt
 Jag vill träna mer
 Jag tänker gifta mig
 Jag väntar barn
 Jag vill resa mer
 Jag vill skriva en bok
 Annat

Jungfrun visar tiden

Antalet besökare

Räknare

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards