Alla inlägg den 14 juni 2010

Av Gudinnan Magicum - 14 juni 2010 12:28

Talet får man fram genom att lägga ihop dagens datum  14 med månadens (6).





Här kommer ju tvåan från 20.


Du som 'är född den 14 juni  har nog en god intuition och starka känslor.  Du kan nog vara ganska så föränderlig och får uppleva en hel del utmaningar också. Du är säkert "ganska orädd" emellanåt och ger dig in på sådant som andra kanske inte ens skulle tänka på.


Du har ofta mycket att stå i, men tillsammans med dig behöver man nog egentligen inte ha tråkigt. Du kan vara mycket påhittig, ibland kanske rentav för påhittig.  Lär dig också att avsluta det du har påörjat.


Du är troligen en person som kan vara impulsiv men också med stor disciplin.


Du har nog ofta en lättsam syn på livet och är säkert bra på att berätta saker. Du är diplomatisk och i allmänhet bra på att samarbeta. Du har en känslig natur och är nog intresserad av konst, musik etc. Du har nog också förmågan att se saker från två håll.


Det är viktigt för dig att känna oberoende och att kunna stå på egna ben.


Personer födda den 14 juni: Jan Fridegård (svensk författare), Harry Brandelius (svensk schlager- och vissångare), Suzanne Reuter (svensk skådespelerska), Kristian Luuk svensk komiker programledare; gift med Carina Berg), Steffi Graf (tysk tennisspelare, flerfaldig Wimbledon-vinnare).

 

 

Läs även andra inlägg där jag har skrivit om dagens tal är 2.

Av Gudinnan Magicum - 14 juni 2010 12:24
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation

Omröstning

Vad förväntar du dig av 2020?
 Jag vill äta mer hälsosamt
 Jag vill träna mer
 Jag tänker gifta mig
 Jag väntar barn
 Jag vill resa mer
 Jag vill skriva en bok
 Annat

Jungfrun visar tiden

Antalet besökare

Räknare

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards