Alla inlägg den 13 juni 2010

Av Gudinnan Magicum - 13 juni 2010 12:10

Talet får man fram genom att lägga ihop dagens datum  13 med månadens (6).





Här kommer ju ettan från 19.


Du som 'är född den 13 juni har nog rätt så bestämda åsikter om hur saker ska vara och kan vara svår att övertyga.  Du är också möjligt att du har en härlig humor och att den kan vara "mycket speciell", "lite underfundig".


Du kan arbeta hårt för att nå dit du vill och din envishet kan föra dig långt, när och om du vill. Det är också meningen att du ska sprida dina talanger, vilka de än är och att tänka optimistiskt är viktigt. Splittra dig inte!


Du kan ha starka känslor och är nog sällan lagom utan mer "allt eller inget".


Personer födda den 13 juni: Tage Erlander (Sveriges statsminister 1946-69), Inger Hammar (svensk lärare och historiker), Ban Ki-moon (sydkoreansk politiker och diplomat, Förenta Nationernas generalsekreterare från och med 2007), Mikael Ljungberg (svensk brottare), Måns Zelmerlöw (svensk popsångare, musikalartist, programledare, låtskrivare).


Läs även andra inlägg där jag har skrivit om dagens tal är 1.

Av Gudinnan Magicum - 13 juni 2010 11:58

...är Skogarnas ängel som bär på en gyllene yxa.  Han är en frisk fläkt i mitt liv och ger mig chansen att sakta men säkert öka mina tillgångar.


Jag skriver inte mer vad jag tänker på här, det får bli en förborgad hemlighet!

Av Gudinnan Magicum - 13 juni 2010 11:53
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation

Omröstning

Vad förväntar du dig av 2020?
 Jag vill äta mer hälsosamt
 Jag vill träna mer
 Jag tänker gifta mig
 Jag väntar barn
 Jag vill resa mer
 Jag vill skriva en bok
 Annat

Jungfrun visar tiden

Antalet besökare

Räknare

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards