Alla inlägg den 19 juni 2010

Av Gudinnan Magicum - 19 juni 2010 14:35

Talet får man fram genom att lägga ihop dagens datum  19 med månadens (6).





Här kommer ju sjuan från 25.


Du som är född den 19 juni söker nog ständigt omväxling och kan säkert vara mycket påhittig och uppfinningsrik.


Det är viktigt att du får det på ett för dig speciellt sätt och att ta egna initiativ.


Du har troligen ett mycket rörligt känsloliv och intellekt.


Du gillar förändringar och tycker inte om att "fastna i något fack". Ständig utveckling är något du tycks eftersträva.


DU är nog också mycket iakttagande. Du visar vanligtvis inte riktigt vad du känner och det går inte helt säkert att veta vad du funderar över. Du vill gärna ta reda på saker men om någon ställer en fråga till dig kan du bli misstänksam, nästan rädd faktiskt.


Det är viktigt för dig att känna dig fri och obunden. Tveka inte. Vänj dig vid förändringar. Var inte rädd för att göra dina  olika val men tänk noga igenom vad du bestämmer dig för.


Personer födda den 19 juni: Gena Rowlands (amerikansk skådespelerska), Magnus Härenstam (svensk skådespelare, komiker och TV-programledare), Anna Lindh (svensk politiker, utrikesminister 1998-2003).

Läs även andra inlägg där jag har skrivit om dagens tal är 7.

Av Gudinnan Magicum - 19 juni 2010 13:45
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation

Omröstning

Vad förväntar du dig av 2020?
 Jag vill äta mer hälsosamt
 Jag vill träna mer
 Jag tänker gifta mig
 Jag väntar barn
 Jag vill resa mer
 Jag vill skriva en bok
 Annat

Jungfrun visar tiden

Antalet besökare

Räknare

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards