Alla inlägg den 20 juni 2010

Av Gudinnan Magicum - 20 juni 2010 17:20

Talet får man fram genom att lägga ihop dagens datum  20 med månadens (6).





Här kommer ju åttan från 26.


Du som är född den 20 juni kan mycket väl jobba inom områden som har med kunskap och lärdom att göra. Du är troligen mycket känslig, kanske utan att helt vara medveten om det själv.


Du kanske har svårt att vara rak på sak och få fram det du egentligen vill ha sagt. Du kan ha ett sinne för detaljer


Du gillar att samarbeta med andra människor och det är oftast mer än ett behov hos dig. Du kan behöva uppbackning ibland också. Rytm bör också vara ett viktigt begrepp för dig. Se till så att du inte har för mycket sysslor samtidigt och försökt att ta det lugnt ibland också.  Stressa inte!


Du  gillar det storskaliga och pengar är oerhört viktiga.  Men du får också se upp så att du inte gör av med för mycket pengar på kort tid och blir oansvarig.


Du försöker hela tiden se efter hur du kan tjäna mer pengar och en del av dig utstrålar säkert "makt" och kan vara dominanta.


Du kan vara lite väl rakt på sak och detta sårar säkert en del. Din "plumphet" behöver inte vara elakt menad men du tänker dig nog inte alltid för.


Engagera dig gärna i vad andra människor känner men utan att ge upp din egen identitet.  Låt inte dina egna känslor utmana dig!


Personer födda den 20 juni: Errol Flynn (australisk-amerikansk skådespelare), Eva Rydberg (svensk skådespelerska), Suzanne Osten (svensk dramaförfattare och regissör), Brian Wilson (amerikansk sångare, kompositör, ledarfigur för The Beach Boys).


Läs även andra inlägg där jag har skrivit om dagens tal är 8.

Presentation

Omröstning

Vad förväntar du dig av 2020?
 Jag vill äta mer hälsosamt
 Jag vill träna mer
 Jag tänker gifta mig
 Jag väntar barn
 Jag vill resa mer
 Jag vill skriva en bok
 Annat

Jungfrun visar tiden

Antalet besökare

Räknare

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards