Alla inlägg den 3 december 2010

Av Gudinnan Magicum - 3 december 2010 09:45

Talet får man fram genom att lägga ihop dagens datum 3) med månadens (12).



Här kommer alltså sexan från 15.






 



Du som är född den 3 december vill på olika sätt synliggöra dig.  Det kan vara både genom tal och skrift och det är mycket möjligt att du skriver en del själv.  Du gillar att ha "många järn i elden och du planera nog också en del. Men se upp så att du inte får för mycket!

 

Du har troligen "ett genuint människointresse" som kan hålla i sig hela livet./ Du kan också ofta hamna i situationer där du får välja själv.

 

Personer som är födda den 3 december: Sven Nykvist (svensk filmfotograf), – Kim Dae-jung (sydkoreansk politiker, mottagare av Nobels fredspris 2000), – Andy Williams ( amerikansk sångare och underhållningsartist),  Ozzy Osbourne (brittisk-amerikansk rocksångare), Stina Lundberg Dabrowski (svensk tv-journalist och programledare), – Katarina Witt ( tysk konståkare).

 

Läs även andra inlägg där jag har skrivit om dagens tal är 6.



Av Gudinnan Magicum - 3 december 2010 09:30

Dagens änglar är Neriel och Gurid.




---  Dagens kraftdjur är Fågel Rock och Elddraken.

Presentation

Omröstning

Vad förväntar du dig av 2020?
 Jag vill äta mer hälsosamt
 Jag vill träna mer
 Jag tänker gifta mig
 Jag väntar barn
 Jag vill resa mer
 Jag vill skriva en bok
 Annat

Jungfrun visar tiden

Antalet besökare

Räknare

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards