Alla inlägg den 23 december 2010

Av Gudinnan Magicum - 23 december 2010 09:30

Talet får man fram genom att lägga ihop dagens datum 23) med månadens (12).

 

 

Här kommer alltså åttan från 35.

 

Du som är född den 23 december ar har antagligen ett speciellt människointresse. Kanske just med tanke på att du använder både din känsla och intuition kan du förstå och ibland även påverka människor på ett särskilt sätt.
På grund av det och din iakttagelseförmåga är det möjligt att du skulle kunna syssla med det som har att göra med människans kropp och själ. Kanske kan du skriva eller undervisa. Du har en inneboende stolthet och vill verkligen få uppskattning för det du gör. Se i så fall till att försätta dig i situationer där det är möjligt. Det är troligt att du agerar med stort engagemang och intensitet.

 

Du är nog intresserad av ekonomi, men är inte nödvändigtvis snål.  Kan vilja "glänsa" ibland.

 

Du mår bäst av samarbete och rytm.

 

Personer som är födda den 23 december: – Andrea Prader (schweizisk barnläkare och endokrinolog), Lars-Erik Berenett (svensk skådespelare), Grynet Molvig (norsk-svensk skådespelerska), Silvia Renate Sommerlath drottning av Sverige 1976–, gift med Carl XVI Gustaf),  Pernilla Månsson Colt (svensk tv-programledare), Quincy Jones Jr, svensk-amerikansk musiker, musikproducent och skådespelare).

 

 

 


Läs även andra inlägg där jag har skrivit om dagens tal är 8.



Av Gudinnan Magicum - 23 december 2010 09:15

Dagens kraftdjur är en gepard och en rödhake.





 

 

 

---  Dagens änglar är Baruch och Gurid.

Presentation

Omröstning

Vad förväntar du dig av 2020?
 Jag vill äta mer hälsosamt
 Jag vill träna mer
 Jag tänker gifta mig
 Jag väntar barn
 Jag vill resa mer
 Jag vill skriva en bok
 Annat

Jungfrun visar tiden

Antalet besökare

Räknare

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards