Alla inlägg den 11 december 2010

Av Gudinnan Magicum - 11 december 2010 11:00

Dagens änglar är Rehael och Naphonos.  Rehael är Ängeln för god hälsa och ett långt liv.  Han kommer med frukt till mig och säger att min hälsa blir god och att alla hälsoproblem snart är över./ Jag har dragit det här kortet några gånger.


Naphonos är Ängeln som färdas snabbt mellan himmel och jord och sänder vita fjädrar som ett tecken.  Jag skall åkalla honom för att sätta fart på tungrodda saker.




 

 

---  Dagens kraftdjur är en tjur och en anka

Av Gudinnan Magicum - 11 december 2010 09:45

Talet får man fram genom att lägga ihop dagens datum 11) med månadens (12).

Här kommer alltså femman från 23.

 

Du som är född 11 december har mycket inspiration att hämta och det gäller att ta tillvara på den på ett bra sätt. Du kan också inspirera andra med din speciella utstrålning och energi.  Du har nog lika höga krav på både dig själv och andra.  Samarbete kan passa dig men du passar nog lika bra för ensamarbete.

 

Ditt liv kommer nog att innehålla många förändringar som du måste anpassa dig till.  Det är också viktigt att du blir oberoende och kan fatta egna beslut.

 

Personer som är födda den 11 december:  Carlo Ponti (italiensk filmproducent),  Aleksandr Solzjenitsyn ( sovjetrysk författare och mottagare av Nobelpriset i litteratur 1970),  Ulf Isenborg (svensk skådespelare),  Christina Onassis (grekisk skeppsredare, dotter till Aristoteles Onassis), – Anneli Alhanko (svensk balettdansös), Jermaine Jackson (amerikansk sångare och basist, en av medlemmarna i The Jackson 5), Göran Kropp (svensk bergsbestigare och äventyrare).






Läs även andra inlägg där jag har skrivit om dagens tal är 5.

 

Presentation

Omröstning

Vad förväntar du dig av 2020?
 Jag vill äta mer hälsosamt
 Jag vill träna mer
 Jag tänker gifta mig
 Jag väntar barn
 Jag vill resa mer
 Jag vill skriva en bok
 Annat

Jungfrun visar tiden

Antalet besökare

Räknare

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards