Alla inlägg den 6 december 2010

Av Gudinnan Magicum - 6 december 2010 09:30

Talet får man fram genom att lägga ihop dagens datum 6) med månadens (12).



Här kommer alltså nian från 18.






 



Du som är född den 6 december strävar hela tiden efter harmoni och skönhet är säkert något mycket viktigt i ditt liv.  Du kan vara "konflikträdd" och kanske drar du dig undan om det blir "bråkigt". Relationer är annars av stort värde för dig, men inte alldeles helt enkla.  Du vill nog gärna ge råd, men det är nog bäst att männskor kommer till dig.  Annars skulle du nog passa som psykolog, terapeut och liknande. Du gillar nog musik och skulle kunna vara lämplig som musiker eller artist men har kanske inte de ambitionerna.

 

Du kan hamna i situationer då du känner dig ensam samtidigt som du också kan känna behov av ensamhet ibland också.

 

Tänk positivt och optimistisk - allt blir så mycket enklare då.  Men det är lättare sagt än gjort.

 

Personer som är födda den 6 december: – Gunnar Hellström (svensk skådespelare och regissör), – Kersti Adams-Ray (svensk journalist och programledare i radio), Anne Begg ( brittisk parlamentsledamot för Labour),

 

 


Läs även andra inlägg där jag har skrivit om dagens tal är 9.



Av Gudinnan Magicum - 6 december 2010 09:15

Dagens änglar är Abdiel och Anpiel.




---  Dagens kraftdjur är en elddrake och en trana.

Presentation

Omröstning

Vad förväntar du dig av 2020?
 Jag vill äta mer hälsosamt
 Jag vill träna mer
 Jag tänker gifta mig
 Jag väntar barn
 Jag vill resa mer
 Jag vill skriva en bok
 Annat

Jungfrun visar tiden

Antalet besökare

Räknare

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards