Alla inlägg den 5 december 2010

Av Gudinnan Magicum - 5 december 2010 10:30
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Gudinnan Magicum - 5 december 2010 09:45

Talet får man fram genom att lägga ihop dagens datum 5) med månadens (12).



Här kommer alltså åttan från 17.






 



Du som är född den 5 december är nog något av en kosmopolit och har nog alltid något på gång. Du kan nog bli rastlös, ja rentav irriterad, om det inte ständigt händer något.  Du gillar att kommunicera och att resa hör säkert till intressena.  Bör jobba med och för människor.

 

Du kanske känner "viss dominans" bland dina närmaste. Kan vara ekonomisk men utan att vara direkt snål.  Du kan nog vara mycket ambitiös och "tänka storskaligt".

 

Du kan känna en utmaning i att samarbeta med andra, men låt det inte "gå överstyr"!

 

Personer som är födda den 5 december:  Tommy Johnson (svensk skådespelare),  Little Richard (amerikansk rocksångare),  Katarina Hultling (svensk sportreporter och tv-programledare),

 

äs även andra inlägg där jag har skrivit om dagens tal är 8.



 

Presentation

Omröstning

Vad förväntar du dig av 2020?
 Jag vill äta mer hälsosamt
 Jag vill träna mer
 Jag tänker gifta mig
 Jag väntar barn
 Jag vill resa mer
 Jag vill skriva en bok
 Annat

Jungfrun visar tiden

Antalet besökare

Räknare

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards