Alla inlägg den 8 oktober 2010

Av Gudinnan Magicum - 8 oktober 2010 10:00

Talet får man fram genom att lägga ihop dagens datum (8) med månadens (10).

 

Här kommer alltså nian från 18.



Du som är född den 8 oktober kan vara mycket effektiv och ha många ambitioner.  Kanske du vill lite för mycket ibland, tänk på att koppla av också!  Du vill gärna ha makt men bli inte för dominant och använd ditt sunda förnuft.  Kan lätt bli kritisk och har rätt så bestämda åsikter.


Du får en hel del att kämpa med men din envishet och inre styrka gör att du ofta "ror båten i land".


Du kan se det okända inom dig som en utmaning men du skulle vinna mycket på att våga visa dina känslor bättre.



Personer som är födda den 8 oktober: Anna-Lisa ((Anna-Lisa Öst), svensk kristen sångerska), Paul Hogan ( australisk skådespelare, framförallt känd som Crocodile Dundee), Carl-Einar Häckner (Charly Häckner), svensk, göteborgsk trollkonstnär och artist), Fredrik Modin (svensk ishockeyspelare).

Läs även andra inlägg där jag har skrivit om dagens tal är 9.

Av Gudinnan Magicum - 8 oktober 2010 09:15

Dagens kraftdjur är en myra och en ren.


---


Dagens änglar är Ardousta och Barakiel - Blixtens och den goda turens ängel.  Hans gloria blixtrar medan han erbjuder mig oväntade möjligheter och god tur./  Även detta kort har jag dragit minst en gång tidigare.

Presentation

Omröstning

Vad förväntar du dig av 2020?
 Jag vill äta mer hälsosamt
 Jag vill träna mer
 Jag tänker gifta mig
 Jag väntar barn
 Jag vill resa mer
 Jag vill skriva en bok
 Annat

Jungfrun visar tiden

Antalet besökare

Räknare

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards