Alla inlägg den 21 oktober 2010

Av Gudinnan Magicum - 21 oktober 2010 10:00

Talet får man fram genom att lägga ihop dagens datum (21) med månadens (10).

 

Här kommer alltså fyran från 31.

 

 

För dig som är född den 21 oktober är kunskap och utbildning något du sätter stort värde på. Människor är också intressanta för dig, både på vänskapsnivå och för att det intresserar dig att försöka förstå hur vi är och fungerar.
Använd gärna din fantasi på ett skapande kreativt sätt där den kan ge dig förbättrade uttrycksmöjligheter.
Det är mycket möjligt att du har en bra röst. Inte nödvändigtvis för sång, men kanske kan den användas i yrkessituationer där den accentuerar det du säger eller får människor att lyssna på dig mer intresserat. Den kanske kunde vara ett bra arbetsredskap.

 

Du planerar nog en del och lämpar säkert inget åt slumpen.  Du ägnar nog rätt mycket tid åt att skriva listor./ Du har säkert rätt så bestämda åsikter om hur saker och ting skall vara.

 

Samarbete och rytm är viktiga begrepp för dig. Se dina känslor som en resur och inte som en utmaning.

 

 

Personer som är födda den 21 oktober: Dizzy Gillespie (amerikansk jazztrumpetare och orkesterledare),  Jerry Lewis (amerikansk republikansk politiker, kongressledamot 1979–.),  Butch Miller ( nyzeeländsk skådespelare; wrestlingbrottare.), Benjamin Netanyahu) israelisk premiärminister 1996–1999, 2009-.), Mikael Dubois (svensk skådespelare och komiker).

 

Läs även andra inlägg där jag har skrivit om dagens tal är 4.


Av Gudinnan Magicum - 21 oktober 2010 00:15

Dagens kraftdjur är en spindel och en elddrake.



Dagens änglar är Metatron och Shamshiel.





Presentation

Omröstning

Vad förväntar du dig av 2020?
 Jag vill äta mer hälsosamt
 Jag vill träna mer
 Jag tänker gifta mig
 Jag väntar barn
 Jag vill resa mer
 Jag vill skriva en bok
 Annat

Jungfrun visar tiden

Antalet besökare

Räknare

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards