Alla inlägg den 9 oktober 2010

Av Gudinnan Magicum - 9 oktober 2010 10:00

Talet får man fram genom att lägga ihop dagens datum (9) med månadens (10).

 

Här kommer alltså ettan från 19.



















Du som är född den 9 oktober har nog en del att kämpa med i livet.  Du är en sann humanist och älskar verkligen människor.  Speciellt i början av ett förhållande kan du bli lite väl intensiv och nästan "skrämmer bort" din partner.  Ditt behov att hjälpa och stötta är mycket stort men ge inte upp dig själv!


Du ses nog av många som den givna ledaren.

Resor hör säkert till intressena och de är också viktiga för din utveckling och kan ibland rentav ses som utmaningar.



Ditt liv består av många förändringar./  Det kan finnas något dramatiskt över din personlighet och dina känslor kan gå upp och ner.


Tänk också på att alla inte behöver vara som du - kan också finna utmaningar i nära relationer och inom familjen.


 

Personer som är födda den 9 oktober: John Lennon (brittiskfödd sångare, kompositör, The Beatles),  France Gall (Fransk sångerska), Sharon Osbourne (amerikansk skådespelare, programledare, sångerska och manager för Ozzy Osbourne), Johan Hedenberg (svensk skådespelare, regissör och manusförfattare), Anders Ekberg (svensk skådespelare och sångare), Annika Söenstam (svensk golfspelare, mottagare av Svenska Dagbladets guldmedalj 1995).

Läs även andra inlägg där jag har skrivit om dagens tal är 1.

Av Gudinnan Magicum - 9 oktober 2010 08:15
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation

Omröstning

Vad förväntar du dig av 2020?
 Jag vill äta mer hälsosamt
 Jag vill träna mer
 Jag tänker gifta mig
 Jag väntar barn
 Jag vill resa mer
 Jag vill skriva en bok
 Annat

Jungfrun visar tiden

Antalet besökare

Räknare

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards