Alla inlägg den 15 oktober 2010

Av Gudinnan Magicum - 15 oktober 2010 09:30

Talet får man fram genom att lägga ihop dagens datum (15) med månadens (10).

 

Här kommer alltså sjuan från 25.

 

 

Du som är född den 15 oktober kommer att ta ansvar och vilja skapa balans och harmoni i livet. Ditt intresse för människans liv och behov kan göra att du sysslar med något inom det området. Det är väldigt viktigt att du får göra saker på ditt eget sätt och kan växa ur sammanhang som är små till något större om du känner för det. Utveckling är nödvändig för dig och du bör vara öppen för nya idéer. Det kan kännas angeläget att kunna skapa eller bygga något du tror på. Det är möjligt att kroppsträning är ett intresse för dig. Du kan ha en stark vitalitet. Om du vill "sikta mot stjärnorna" ska du definitivt göra det.

 

Du är nog en undersökande person, är vetgirig och vill ha reda på saker och ting.  Kan ha svårt att visa känslor i vuxen ålder.

 

Bör anpassa dig till förändringar och vara oberoende.

 

Personer som är födda den 15 oktober: Moshe Sharett (israelisk premiärminister 1953-1955), Yitzhak Shamir (israelisk premiärminister 1983-1984, 1986-1992), Margaretha Krook (svensk skådespelerska), Kari Sylwan (svensk dansare, koreograf, pedagog och skådespelerska), Malou Berg född (svensk artist,  kompositör och sångtextförfattare) Tito Jackson (amerikansk musiker, medlem i The Jackson Five), Sarah, hertiginna av York), Pernilla Wiberg svensk alpin skidåkare, mottagare av Svenska Dagbladets guldmedalj 1991), Sandra Kim (Belgisk sångerska).

 

 

 Läs även andra inlägg där jag har skriviti om dagens tal är 7.




Av Gudinnan Magicum - 15 oktober 2010 02:15

Dagens första kraftdjur är en vit elefant.  Dagens andra kraftdjur är en myra.



---  Dagens första ängel är Eloa - Medkänslans ängel somär född av en tår från Jesus.  Hon har mjuka vingar och håller om mig, torkar mina tårar och lockar mig att le igen./  Visst låter det gulligt?  Har dragit det här kortet några gånger.

Dagens andra ängel är Azrael.

Presentation

Omröstning

Vad förväntar du dig av 2020?
 Jag vill äta mer hälsosamt
 Jag vill träna mer
 Jag tänker gifta mig
 Jag väntar barn
 Jag vill resa mer
 Jag vill skriva en bok
 Annat

Jungfrun visar tiden

Antalet besökare

Räknare

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards