Alla inlägg den 26 oktober 2010

Av Gudinnan Magicum - 26 oktober 2010 09:30

Talet får man fram genom att lägga ihop dagens datum (26) med månadens (10).

 

Här kommer alltså nian från 36.

 

 

Du som är född den 26 oktober kan nog vara ganska kritisk och det är möjligt att du har en speciell humor. Troligen har du en spännande, intensiv och komplex personlighet. Det är mycket du vill och det som gäller är nog storskaligt. Du har starka åsikter men kan ha svårt att slita dig loss från konventioner eller annat som du tror hindrar din utveckling och det kan möjligen skapa en känsla av kamp. Det kanske inte är många som når in och får lära känna ditt känslojag.
När du vågar gå din egen väg och ha tillit till din mäktiga inre kraft kan du säkert förverkliga det du djupast vill och många fält kan ligga öppna.

 

Du är undersökande och något av en perfektionist..  Få bukt med din prestige!  Tro på din instinkt.  Var inte rädd utan våga vara öppen mot din omgivning.

 

Du kan ha intressen för det andliga inom dig.

 

Personer som är födda den 26 oktober:  Karin Boye (svensk författare),  Mahalia Jackson (amerikansk gospelsångerska),  Jackie Coogan (amerikansk skådespelare),  François Mitterrand (fransk politiker, president 1981–1995), Thomas Funck (svensk barnboksförfattare), Hillary Clinton, (amerikansk politiker, utrikesminister 2009-), Sasha Cohen (amerikansk konståkerska).

 

 




Läs även andra inlägg där jag har skrivit om dagens tal är 9.


Av Gudinnan Magicum - 26 oktober 2010 00:15

Dagens kraftdjur är en fisk och en luftdrake.





---  Dagens änglar är Anpiel och Rismuch.

Presentation

Omröstning

Vad förväntar du dig av 2020?
 Jag vill äta mer hälsosamt
 Jag vill träna mer
 Jag tänker gifta mig
 Jag väntar barn
 Jag vill resa mer
 Jag vill skriva en bok
 Annat

Jungfrun visar tiden

Antalet besökare

Räknare

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards