Alla inlägg under juni 2010

Av Gudinnan Magicum - 18 juni 2010 11:49

Talet får man fram genom att lägga ihop dagens datum  18 med månadens (6).





Här kommer ju sexan från 24.



Du som är född den 18 juni har ett stort människointresse och kan också ha en stark familjebindning, men inte nödvändigtvis av negativ natur.  Du kna ha stora krav både på dig själv och andra.  Du skulle vinna mycket på att inte fordra så mycket.


Det är viktigt för dig att vara positiv och optimistisk, att sprida dina talanger men utan att splittra dig för mycket.


Personer födda den 18 juni: Ingrid Segerstedt Wiberg (svensk journalist och politiker (folkpartist), Isabella Rossellini (amerikansk skådespelerska och modell), Magnus Uggla (svensk sångare och låtskrivare), Uday Saddam (Saddam Husseins äldste son).

Läs även andra inlägg där jag har skrivit om dagens tal är 6.

Av Gudinnan Magicum - 18 juni 2010 11:03

...vill hjälpa mig nu och samma som här.

Av Gudinnan Magicum - 18 juni 2010 10:57

...är det kort jag får från Vildmarkens språk idag.  Den säger att dess gåva till mig är att ha en stark intuition att följa. Jag skall lita på min intution.

Av Gudinnan Magicum - 17 juni 2010 18:15

Talet får man fram genom att lägga ihop dagens datum  17 med månadens (6).





Här kommer ju femman från 23.



Du som är född den 17 juni kan nog vara mycket ambitiös och "ge ett kraftfullt intryck".  Du måste hitta en god balans mellan ditt yrkesverksamma liv och en tid i ensamhet.  Du kan också ha intressen åt det andliga hållet.


Du kan nog tidigt få uppleva en del förändringar och en del osäkerhetsmoment kan dyka upp. Men du kan också vara mycket flexibel och föränderlig i dig själv.


Det är viktigt för dig att samarbeta och att inte låta dina känslor utmana dig.


Personer födda den 17 juni: Torsten  Kreuger (svensk finansman), Barry Manilow (amerikansk kompositör, pianist och sångare), Kerstin Granlund (svensk revartist).

Läs även andra inlägg där jag har skrivit om dagens tal är 5.

Av Gudinnan Magicum - 17 juni 2010 18:09
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Gudinnan Magicum - 16 juni 2010 10:30

Talet får man fram genom att lägga ihop dagens datum  16 med månadens (6).





Här kommer ju fyran från 22.


Detta dubbeltal symboliserar olika former av grundläggande.


Det är ännu ett "högenergital" och du som har detta dubbeltal kan få god utdelning. Men samtidigt krävs det mycket av dig. Det är viktigt att handla klokt och med gott omdöme om inte  energin ska "spåra ur". Det är bra om du kan vara uthållig och ha tålamod, då kan du bli en bra inspirationskälla och komma långt. Men så upp så att du inte blir för "skrytig"och tror att allt som DU säger och gör är det enda rätta.  Kanske det i så fall mest handlar om att du vill "hävda dig" på något sätt.


Annars kan du ha stora visioner,  vara mycket företagsam och kunna jobba storskaligt, kanske som egen företagare eller på andra sätt vara en ledare.


Du som är född den här dagen har troligen en känslig natur, kanske mer än du vill erkänna. Det är bra att sträva efter stora sammanhang och att där mer få komma till din rätt.


Har ett behov av att dra dig tillbaka ibland också, reflektera över saker och ting. Du kan få "näring" av naturen.


Det är viktigt för dig att kunna stå på egna ben och vara oberoende.


Personer födda den 16 juni: Torgny Lindgren (svensk författare, ledamot av Svenska Akademien), Tvillingarna Annika och Staffan Dopping,

Läs även andra inlägg där jag har skrivit om dagens tal är 4 och 22.

Av Gudinnan Magicum - 16 juni 2010 10:25

...Regnbågens ängel som efterlämnar sina regnbågar när hon flyger.  Hon säger att alla gräl kan försonas, hårda ord kan glömmas och kärleken återupprättas.

Av Gudinnan Magicum - 16 juni 2010 10:21

...Kärlekens och trohetens ärkeängel.  Rosornas ängel.  Anael sänder ut sina rosa och gröna ljusstrålar för att låta kärleken komma och stanna hos mig för altid./  Låter väl mysigt och härligt.

Presentation

Omröstning

Vad förväntar du dig av 2020?
 Jag vill äta mer hälsosamt
 Jag vill träna mer
 Jag tänker gifta mig
 Jag väntar barn
 Jag vill resa mer
 Jag vill skriva en bok
 Annat

Jungfrun visar tiden

Antalet besökare

Räknare

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards