Alla inlägg under juni 2010

Av Gudinnan Magicum - 7 juni 2010 16:16

...Trädgårdens och krukväxternas ängel.  Hans gröna ljusstrålar skänker tillväxt inom nödvändiga områden i mitt liv, som hälsa. pengar eller kärlek.

Av Gudinnan Magicum - 6 juni 2010 20:52

Talet får man fram genom att lägga ihop dagens datum 6 med månadens (6).





Här kommer ju trean från 12.


Du som 'är född den 6 juni är nog rätt hemkär, men kan också vara mycket familjebunden, men inte nödvändigtvis på ett negativt sätt.


Du är nog intresserad av kropp oc hälsa och att ge råd. Se dock upp så att du inte ger råd som folk inte har bett om.


Du är nog en social individ med många intressen, men försök att se till så att du inte splittrar dig på för mycket.


Du kan komma att hamna i många situationer där du måste välja själv och fatta, ibland en del "obekväma" beslut.


Personer födda den 6 juni: Lars Ekborg (svensk skådespelare), Rolf Bengtson (svensk skådespelare och sångare), Björn Borg (svensk tennisspelare, mottagare av Svenska Dagbladets guldmedalj 1974 och 1978.), Marie Richardson (svensk skådespelerska).


Läs även andra inlägg där jag har skrivit om dagens tal är 3.

Av Gudinnan Magicum - 6 juni 2010 13:54

...ha förtröstan. Det är Oraklets svar till mig idag.

Av Gudinnan Magicum - 6 juni 2010 13:50

...avslöjar jag inte här, men Oraklets svar sent igår kväll blev att bilden i kristallkulan är klar. Jag ska gå vidare med mina planer.

Av Gudinnan Magicum - 5 juni 2010 20:37

Talet får man fram genom att lägga ihop dagens datum 5 med månadens (6).





Här kommer ju tvåan från 11.


För dig som är född den 5 juni är det nog sälla riktigt lagom, utan mer "allt eller inget". Men se dina starka känslor som en resurs istället för att låta dig utamanas av dem. Det händer också att du "vänder kappan efter vinden".


En del av er kan nog hamna i rampljuset i något sammanhang. Du gillar också "när det rör på sig" och du trivs inte när det blir för enformigt.


Att stå på egna ben och vara oberoende är viktigt för dig.


Personer födda den 5 juni: Lennart Hellsing (svensk barnboksförfattare), Lis Nilheim (svensk skådespelerska), Karl Martindahl (svensk popsångare).

Läs även andra inlägg där jag har skrivit om dagens tal är 11/2.

Av Gudinnan Magicum - 4 juni 2010 19:10

...driver mig mot ett positivt resultat.


Det är det svar som Oraklet ger mig idag.

Av Gudinnan Magicum - 4 juni 2010 12:32

Talet får man fram genom att lägga ihop dagens datum 4 med månadens (6).





Här kommer ju ettan från 10.


Du som är född den 4 juni har nog en speciell utstrålning och kan säkert inspirera andra.  Men tänk också på att inte vara för "fyrkantig" i ditt sätt att tänka och bli för envis och tro att du har rätt jämt. 


Det är viktigt för dig att ha en viss struktur i ditt liv och att planera för morgondagen.


Samarbete och rytm är viktiga begrepp.


Personer som är födda den 4 juni: Károlos Papoúlias (Greklands president sedan den 12 mars 2005), Lena Brundin (svensk skådespelerska), Ann-Charlotte Björling) svensk skådespelerska och operettsångerska), Björn Kjellman (svensk skådespelare och sångare), Peter Jöback (svensk sångare), Angelina Jolie (amerikansk skådespelerska). 


Läs även andra inlägg där dagens tal är 1.

Av Gudinnan Magicum - 3 juni 2010 12:14

Talet får man fram genom att lägga ihop dagens datum 3 med månadens (6).





Du som är född den 3 juni är verbal och social, även ganska känslig men bör tänka på att även andra kan vara det.


Du har säkert många intressen men försök att hitta din "nisch" och inte splittra upp dig på för mycket samtidigt.


Var optimistisk och positiv och allt blir så mycket lättare då. 


Du skall vara "för alla", men ge inte upp dig själv i din iver att hjälpa andra. Även en filantrop måste kunna sätta gränser!


Personer födda den 3 juni: Ernst Günther (svensk skådespelare), Monica Törnell (svensk sångerska),Patrik Kristiansson (svensk friidrottare, stavhopp; gift med Carolina Klüft).

Läs även andra inlägg där jag har skrivit om dagens tal är 9.

Presentation

Omröstning

Vad förväntar du dig av 2020?
 Jag vill äta mer hälsosamt
 Jag vill träna mer
 Jag tänker gifta mig
 Jag väntar barn
 Jag vill resa mer
 Jag vill skriva en bok
 Annat

Jungfrun visar tiden

Antalet besökare

Räknare

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards