Alla inlägg den 7 maj 2010

Av Gudinnan Magicum - 7 maj 2010 10:44
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Gudinnan Magicum - 7 maj 2010 10:24

Talet får man fram genom att lägga ihop dagens datum 7 med månadens (5).





Här kommer alltså trean från 12.


Du som är född den 7 maj har ofta en musikalisk begåvning, främst instrumental. Du låter hjärnan arbeta mycket, böcker eller studier i någon form är viktiga för dig. Du behöver vara ensam och uppleva tystnaden och att koppla av, gärna i naturen. Använd din intuition, du om någon behöver verligen lita på den. Försök se utanför dig själv för att verkligen hitta din sanna personlighet. Du visar sällan känslor på vanligt sätt utan har särskilda kanaler för dem. med dina mycket bestämda uppfattningar och krav på att allt måste vara fullkomligt måste du lära dig tålamod och tolerans mot andra, det är viktigt för din lycka.


Du kan komma till stora insikter om du lär dig att använda din intuition på rätt sätt.


Du har säkert många intressen men bör se upp så att du inte tar på dig för mig så att du blir splittrad.


Du bör kunna samarbeta bra och ha känsla för rytm, men låt inte känslorna utmana dig!


Personer födda den 7 maj: Elisabeth Söderström (svensk operasångerska), Lena Malmsjö (svensk dansare, produktionsledare och rektor), Christer Ulfbåge (svensk journalist och programledare i tv), Tore Wretman (svensk hovtraktör), Eva Perón, Ingvar Wixell (svensk operasångare (baryton), Ewert Ljusberg (svensk vissångare och underhållningsartist), Lena Strömberg (svensk skådespelerska).

Läs även andra inlägg där jag har skrivit om dagens tal är 3.

Presentation

Omröstning

Vad förväntar du dig av 2020?
 Jag vill äta mer hälsosamt
 Jag vill träna mer
 Jag tänker gifta mig
 Jag väntar barn
 Jag vill resa mer
 Jag vill skriva en bok
 Annat

Jungfrun visar tiden

Antalet besökare

Räknare

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards