Alla inlägg den 17 maj 2010

Av Gudinnan Magicum - 17 maj 2010 17:15
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Gudinnan Magicum - 17 maj 2010 11:00

Talet får man fram genom att lägga ihop dagens datum 16 med månadens (5).





Här kommer alltså fyran från 22.


Detta dubbeltal symboliserar olika former av grundläggande.


Detta är ett "högenergital" och du som har detta dubbeltal kan få god utdelning. Men samtidigt krävs det mycket av dig. Det är viktigt att handla klokt och med gott omdöme om inte  energin ska "spåra ur". Det är bra om du kan vara uthållig och ha tålamod, då kan du bli en bra inspirationskälla och komma långt. Men så upp så att du inte blir för "skrytig"och tror att allt som DU säger och gör är det enda rätta.  Kanske det i så fall mest handlar om att du vill "hävda dig" på något sätt.


Annars kan du ha stora visioner, mycket företagsam och kunna jobba storskaligt, kanske som egen företagare eller på andra sätt vara en ledare.


Du som är född den 17 maj kan vara mycket ambitiös och verkligen kunna arbeta hårt för att nå ditt mål. Det är viktigt att du hittar en nivå som passar dig och använder ditt sunda förnuft.


Du skall sprida dina talanger, vilka de än är men splittra dig inte.


Personer födda den 17 maj: Birgit Nilsson (svensk operasångerska, sopran), Anna Sundqvist (svensk skådespelerska, sångerska och revyartist), Lottie Ejebrant (svensk skådespelerska), Qusay Hussein (Saddam Husseins näst äldste son).

Läs även andra inlägg där jag skriver om dagens tal är 4 och 22.

Av Gudinnan Magicum - 17 maj 2010 11:00

...drog jag igår ett kort av 80 innan jag och mina föräldrar åkte tillbaka från deras hem några mil härifrån.


Jag fick upp en koltrast som säger att hans gåva till mig är förändring och förnyelse.


Det är en förändring på gång. Förändring kan gälla mig själv/mitt liv/mitt arbete/mina relationer m.m


Jag fick en kommentar med något liknande i en annan blogg för drygt ett år sedan.

Presentation

Omröstning

Vad förväntar du dig av 2020?
 Jag vill äta mer hälsosamt
 Jag vill träna mer
 Jag tänker gifta mig
 Jag väntar barn
 Jag vill resa mer
 Jag vill skriva en bok
 Annat

Jungfrun visar tiden

Antalet besökare

Räknare

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards