Alla inlägg den 25 maj 2010

Av Gudinnan Magicum - 25 maj 2010 12:02

Talet får man fram genom att lägga ihop dagens datum 25 med månadens (5).





Här kommer alltså trean från 30.


Du som är född den 25 maj eftersträvar nog det perfekta och kan säkert vara ganska kritisk men ställer även stora krav på dig själv. Försök se på dig själv och andra med mer "öppet sinne" och du skall märka att livet genast blir mycket lättare. Du kanske inte heller alltid lever som du lär.


Använd din goda intuition och var inte rädd för att visa dina känslor.


Naturen kan vara en god inspirationskälla för dig.


Du kan ha många intressen så se upp så du inte splittrad upp dig på för mycket samtidigt. 


Samarbeta kan vara viktigt för dig, men låt inte dina känslor utmana dig, främst  i kritiska situationer.


Personer födda den 25 maj: Marianne Ahrne (svensk regissör och författare),
Urban Bäckström (svensk nationalekonom och moderat politiker, chef för Sveriges Riksbank 1993-2003), Titti Schultz (svensk radioprogramledare), Molly Sims (amerikansk skådespelerska och fotomodell),  Petter (svensk hiphopmusiker,), Stefan Holm (svensk höjdhoppare, mottagare av Svenska Dagbladets Guldmedalj 2004).



Läs även andra inlägg där jag skriver om dagens tal är 3.

Presentation

Omröstning

Vad förväntar du dig av 2020?
 Jag vill äta mer hälsosamt
 Jag vill träna mer
 Jag tänker gifta mig
 Jag väntar barn
 Jag vill resa mer
 Jag vill skriva en bok
 Annat

Jungfrun visar tiden

Antalet besökare

Räknare

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards