Alla inlägg den 10 maj 2010

Av Gudinnan Magicum - 10 maj 2010 12:30

Oraklets svar i kväll är detsamma som här.


Visst är det så att ett svar när det gäller en mycket angelägen fråga kan komma när vi inte riktigt väntar oss det. Det kan både själva sammanhanget/tillfället och tidsperioden. Men vi blir otroligt glada och lättade när det till slut inträffar.

Av Gudinnan Magicum - 10 maj 2010 12:11

Talet får man fram genom att lägga ihop dagens datum 10 med månadens (5).





Här kommer alltså sexan från 15.


Du som är född den 10 maj har nog en stark vilja, och kanske en speciell utstrålning också.  Du vill gärna "ta kommandot", men se upp så att du inte "kör över andra" med din starka vilja.


Du är troligen gästvänlig men kan knappast kallas huslig. Du lagar nog mat och bakar mer för att du känner dig tvungen än för att du vill många gånger.


Du gillar människor och det är troligt att du jobbar med eller för människor på något sätt. Du kan känna en viss bundenhet till hem och familj men det är inte nödvändigtvis något negativt.


Det är viktigt att du har en struktur i ditt liv och bygger från grunden.


Personer födda den 10 maj: Fred Astaire (amerikansk skådespelare och dansare), Eva Henning (svensk skådespelerska), Susie Päivärinta (svensk sångerska), Gustav Fridolin, Kikki Danielsson.

Läs även andra inlägg där jag skriver om dagens tal är 6.


Presentation

Omröstning

Vad förväntar du dig av 2020?
 Jag vill äta mer hälsosamt
 Jag vill träna mer
 Jag tänker gifta mig
 Jag väntar barn
 Jag vill resa mer
 Jag vill skriva en bok
 Annat

Jungfrun visar tiden

Antalet besökare

Räknare

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards