Alla inlägg den 8 maj 2010

Av Gudinnan Magicum - 8 maj 2010 16:12

Talet får man fram genom att lägga ihop dagens datum 8 med månadens (5).





Här kommer alltså fyran från 13.


Du som är född den 8 maj kan vara mycket amitiös och arbeta hårt för att nå dit du vill. Du kan vara oerhört envis men var noga med att inte bli för dominant i ditt "sjävförverkligande". Du måste kanske träna dig på att bli mer tolerant och det är viktigt att ha ett gott omdöme, och det kan gälla både i affärer och i privatlivet.


Du vill bygga något från grunden och planerar ofta in i detalj det du ska göra. Här finns ett stort allvar men du saknar inte humor.


Det är viktigt för dig att vara optimistisk och att sprida dina talanger, men splittra dig inte!


Personer födda den 8 maj: Sir David Attenborough (brittisk zoolog, författare och programledare), Tomas von Brömssen (svensk skådespelare), Rafael Edholm (svensk skådespelare, regissör, manusförfattare och fotomodell), Enrique Iglesias (spansk sångare).

Läs även andra inlägg där jag skriver om dagens tal är 4.

Presentation

Omröstning

Vad förväntar du dig av 2020?
 Jag vill äta mer hälsosamt
 Jag vill träna mer
 Jag tänker gifta mig
 Jag väntar barn
 Jag vill resa mer
 Jag vill skriva en bok
 Annat

Jungfrun visar tiden

Antalet besökare

Räknare

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards