Alla inlägg den 18 maj 2010

Av Gudinnan Magicum - 18 maj 2010 13:08
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Gudinnan Magicum - 18 maj 2010 11:27

Talet får man fram genom att lägga ihop dagens datum 18 med månadens (5).





Här kommer alltså femman från 23.


Du som är född den 18 maj får nog vara med om en hel del förändringar mycket tidigt. Du kan få lära dig att ta ansvar genom att kommunicera med andra och kanske genom resor.


En del osäkerhetsmoment får du säkert räkna med också. Du ogillar begränsningar och vill helst vara "där det händer" och det är viktigt för dig att ha en viss struktur i ditt liv.


Du som är född den 18 maj  kan nog ha många krav och förväntningar på dig redan från början.  Det kan också finnas något dramatiskt över dig.


Det är verkligen inte omöjligt att du får resa en del, både privat och i jobbet, kanske långt också.


Du kan säkert ses som en ledare inom många områden och detta vare sig du vill eller inte.


Personer som är födda den 18 maj: Nanne Grönvall (svensk sångerska), Johannes Paulus II (polsk påve), Dirch Passer (dansk skådespelare och manusförförfattare), Lena T Hansson (svensk skådespelerska).

 


 Läs även andra inlägg där jag skriver om dagens tal är 5.



Presentation

Omröstning

Vad förväntar du dig av 2020?
 Jag vill äta mer hälsosamt
 Jag vill träna mer
 Jag tänker gifta mig
 Jag väntar barn
 Jag vill resa mer
 Jag vill skriva en bok
 Annat

Jungfrun visar tiden

Antalet besökare

Räknare

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards