Alla inlägg den 29 maj 2010

Av Gudinnan Magicum - 29 maj 2010 18:24

Talet får man fram genom att lägga ihop dagens datum 29 med månadens (5).





Här kommer alltså sjuan från 34.


Du som är född den 29 maj kan nog bli otålig då det kan göra att du får svårare att klara av det som är en naturlig del av livsprocessen. Var inte rädd!


Somliga av er som är födda det här datumet kan "hamna i offentlighetens ljus" i något sammanhang.


Du skall sprida dina talanger, men se upp så att du inte splittrar dig på för mycket samtidigt.

 

Personer som är födda den 29 maj: Jan Malmsjö (svensk skådespelare och sångare), Bob Hope (brittisk-amerikansk entertainer, komiker och skådespelare), Inga Tidblad (svensk skådespelerska), Per Ragnar (svensk författare och skådespelare), Peter Wallenberg (svensk finansman), La Toya Jackson (amerikansk sångerska, bakgrundssångerska i The Jackson five).

Läs även andra inlägg där jag har skrivit om dagens tal är 7.

Av Gudinnan Magicum - 29 maj 2010 14:24

...Ängeln för solskivan som dagligen färdas över himlen och färdas i en vagn av guld.  Han säger att om jag siktar högt är allting möjligt.


Ja, det är viktigt att inte känna sig rädd och tro att man verkligen kan uppnå vad man vill om man samtidigt har tålamod och kan "vänta in det rätta ögonblicket".

Presentation

Omröstning

Vad förväntar du dig av 2020?
 Jag vill äta mer hälsosamt
 Jag vill träna mer
 Jag tänker gifta mig
 Jag väntar barn
 Jag vill resa mer
 Jag vill skriva en bok
 Annat

Jungfrun visar tiden

Antalet besökare

Räknare

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards