Alla inlägg den 22 maj 2010

Av Gudinnan Magicum - 22 maj 2010 18:38

Talet får man fram genom att lägga ihop dagens datum 22 med månadens (5).





Här kommer alltså nian från 27.


Här finns mycket styrka (Se till att du kan handskas med den). och du som är född den 22 märker säkert av detta, även människor i din omgivning.   Du kan nog uträtta en hel del och dina krav är troligen också höga, både på dig själv och omgivningen.


Du vill mycket men det är viktigt att finna en balans mellan vad du vill och vad du kan och orkar.


Kom ihåg att stor aktivitet (vare sig den är fysisk, mental eller emotionell) också kräver vila och avskildhet. Använd intuitionen, det är den till för. Sök uttryck för dina höga ideal och ambitioner, det är meningen att du ska bygga och manifestera mycket. Sträva inte bra efter egen vinning, det vinner inget på.


Försök få distans till dig själv och inse att du inte nödvändigtvis är det som du åstadkommer.


22 anses vara det mest kraftfulla födelsedatum man kan ha.


Här kan också finnas en benägenhet för nervösa spänningar.


Om du har något från barndomen som du dras med måste du se till att lämna det, annars finns det risk för att du blir nedstämd.


Det är viktigt för dig att lära dig stå på egna ben och att ta egna initiativ. Du måste lita till dig själv och din förmåga mer.


Personer födda den 22 maj: Charles Aznavour (fransk sångare och skådespelare), Naomi Campbell (brittiskfödd supermodell), Nina Inhammar( svensk sångerska).

Läs även andra inlägg där jag skriver om dagens tal är 9.

Presentation

Omröstning

Vad förväntar du dig av 2020?
 Jag vill äta mer hälsosamt
 Jag vill träna mer
 Jag tänker gifta mig
 Jag väntar barn
 Jag vill resa mer
 Jag vill skriva en bok
 Annat

Jungfrun visar tiden

Antalet besökare

Räknare

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards