Alla inlägg den 3 mars 2010

Av Gudinnan Magicum - 3 mars 2010 10:24

Talet får man fram genom att lägga ihop dagens datum (3) med månadens (3).Utvecklngsriktningen för dig som är född den 3 mars har med ansvarstagande och omvårdnad att göra.


Du kan vara mycket engagerad i sånt som har med familjen att göra.


Släktingar och relationer är speciellt viktiga på olika sätt.  Det gäller för dig att inte enbart se till de egna intresserna - många kan behöva dina "tjänster". Du är troligen intresserad av människor under hela livet och du mår nog bäst när du har mycket att göra. Se emellertid upp så att du inte ägnar dig åt för många saker på samma gång. Du har många järn i elden och behöver se till att välja något av dina många intressen.


Du kan ha någon form av konstnärlig eller artistisk talang och kan ha "en speciell utstrålning".


Du är troligen mycket vital, kanske idrottsintresserad och inte bara vill titta på sport utan också själv vara aktiv.


Personer som är födda den 3 mars: Alexander Graham Bell, Christer Lindarw, Ronan Keating (Irländsk popsångare och låtskrivare).

 

Se också andra inlägg där jag skriver om dagens tal är 6.

Presentation

Omröstning

Vad förväntar du dig av 2020?
 Jag vill äta mer hälsosamt
 Jag vill träna mer
 Jag tänker gifta mig
 Jag väntar barn
 Jag vill resa mer
 Jag vill skriva en bok
 Annat

Jungfrun visar tiden

Antalet besökare

Räknare

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards