Alla inlägg den 22 mars 2010

Av Gudinnan Magicum - 22 mars 2010 10:27

 Jag har läst i boken Numerologi av Glynis McCants att om man omger dig med siffror som drar till sig de vibrationer som du saknar kan man förändra sin situation till det bättre. Den vänliga trean kan t.ex göra att fler människor kommer in i ens liv när man känner sig ensam, tvåan att man får kärlek och åttan att pengar strömmar in.


Någon lär t.ex ha lagt en lapp med siffran 8 i sin plånbok och fick pengar helt oväntat. Det kan ju låta lite som "trolleri" men jag tror knappast att den här författaren skulle skriva om det i sin bok om det faktiskt inte var så.


Genom att fokusera på detta kan vi dra till oss mer positiva energi och få ett rikare liv, oavsett om det handlar om pengar eller något annat.

Av Gudinnan Magicum - 22 mars 2010 10:13

Talet får man fram genom att lägga ihop dagens datum 22 med månadens (3). Här kommer alltså sjuan från 25.


Du som är född den 22 mars måste lära dig att handskas med din inneboende styrka. Detta är nämligen ett "krafttal".  Du har höga ideal och kanske du ibland har för stora krav på både dig själv och andra. När du har insett vilken kapacitet du faktiskt har kan du komma riktigt långt. 


Det är inte osannolikt att du fördjupar dig i något, kanske inte nödvändigtvis på universitetsnivå. Men du har ett stort "känslodjup" och det är viktigt att du hittar något kreativt att ägna dig åt.


Personer födda den 22 mars: Chico Marx (amerikansk komiker), Roger Whittaker (kenyanskfödd brittisk sångare och kompositör), Carl Jan Granqvist (svensk krögare, vinkännare och tv-personlighet), Lena Olin (svensk skådespelerska), Josefin Nilsson (svensk sångerska och skådespelerska), Staņislavs Olijars (lettisk friidrottare).

Läs även andra inlägga med dagens tal är 7.

Presentation

Omröstning

Vad förväntar du dig av 2020?
 Jag vill äta mer hälsosamt
 Jag vill träna mer
 Jag tänker gifta mig
 Jag väntar barn
 Jag vill resa mer
 Jag vill skriva en bok
 Annat

Jungfrun visar tiden

Antalet besökare

Räknare

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards