Alla inlägg den 14 mars 2010

Av Gudinnan Magicum - 14 mars 2010 12:35

När man kommer till ett specifikt inlägg ser man ju vad det handlar om. Men för att förtydliga ytterligare skriver jag någon gång lite mer inom parentes vad det handlar om.  Då syns det direkt att det handlar om t.ex Numerologi, Tarot etc. Jag kommer att göra så ibland.

Av Gudinnan Magicum - 14 mars 2010 12:16

 Talet får man fram genom att lägga ihop dagens datum 14 med månadens (3). Här kommer ju åttan från 17.


Du som är född den 14 mars är nog mycket analytisk och gillar att tänka på ett rationellt sätt.  Du är nog inte direkt snål men ditt intresse för pengar kan ibland göra att du blir direkt skrytsam och du är säkert ombytlig. Samtidigt är du känslig och det finns nog "något hoppfullt" över dig.  Kanske du också kan ha intressen åt det andliga hållet, så det är viktigt att du hittar en bra balans mellan det "lite strikta" och din känsliga sida.


Du har nog inte mycket till övers för rutiner utan gillar att det rör på sig hela tiden och detta kan nog ge ett intryck av att du verkar "lite nervös". Du har "många järn i elden".


Personer födda den 14 mars: Albert Einstein, Anders Börje, (svensk sångare, kompositör och skådespelare), Furst Albert II av Monaco, Thomas Fogdö (svensk alpin skidåkare), Jarl Borssén (svensk skådespelare).


Läs även andra inlägg där jag har skrivit om Dagens tal är 8.

Presentation

Omröstning

Vad förväntar du dig av 2020?
 Jag vill äta mer hälsosamt
 Jag vill träna mer
 Jag tänker gifta mig
 Jag väntar barn
 Jag vill resa mer
 Jag vill skriva en bok
 Annat

Jungfrun visar tiden

Antalet besökare

Räknare

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards