Alla inlägg den 23 mars 2010

Av Gudinnan Magicum - 23 mars 2010 08:36

Talet får man fram genom att lägga ihop dagens datum 23 med månadens (3). Här kommer alltså åttan från 26.


Du  som är född den 23 mars är nog i grund och botten en känslig person och du ser till att det verkligen rör sig runt dig.  Du är social och har inga problem med att samarbeta egentligen men du vill helst göra det på ditt sätt. Du har ett rörligt intellekt och tycker säkert om att resa och vill överhuvudtaget vara i miljöer där många människor är iblandade.


Du har säkert en analytisk läggning och vill gärna kolla vad som händer på finansmarknaden.  Det behöver inte nödvändigtvis innebär att du är materialistisk men du har en mer logisk inställen till detta med pengar. Du får dock se upp så att du inte blir för dominant och krävande.


Personer födda den 23 mars: Emmy Noether (tysk matematiker), Lis Asklund (svensk radioprofil), Agneta Ehrensvärd (svensk skådespelerska och regissör), Jonas Björkman (svensk tennisspelare).


Läs gärna andra inlägg om dagens tal 8.

Presentation

Omröstning

Vad förväntar du dig av 2020?
 Jag vill äta mer hälsosamt
 Jag vill träna mer
 Jag tänker gifta mig
 Jag väntar barn
 Jag vill resa mer
 Jag vill skriva en bok
 Annat

Jungfrun visar tiden

Antalet besökare

Räknare

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards