Alla inlägg den 28 mars 2010

Av Gudinnan Magicum - 28 mars 2010 15:36

Talet får man fram genom att lägga ihop dagens datum 28 med månadens (3). Här kommer fyran alltså från 31.


Du som är född den 28 mars kan vara mycket arbetsam och du är nog mycket viljestark och kan vara envis.


Du kanske inte är så lätt att förstå alla gånger och kanske inte en "idealisk" livskamrat men du vill inte heller vara ensam.  Du är något av en "ledartyp" och passar i ledande poster på olika sätt.


För dig är det viktigt att kunna hitta en positiv balans mellan känslor och gott omdöme och att använda din auktoritet. 


Här finns absolut en hel del energi att hämta, så det är viktigt att du lär dig att handskas med den på ett konstruktivt sätt.


Du kan arbeta mycket hårt för att nå ett mål och då kan du vara orubblig.  Du skulle passa att vara din egen.


Du har också en tendens att bli egoistisk.


Personer födda den 28 mars: Marianne Fredriksson (svensk författare och journalist), Gun Arvidsson (svensk skådespelare, teaterregissör och teaterpedagog), Margaretha Wästerstam (svensk skådespelare och tv-producent), Jessica Zandén (svensk skådespelerska), Nino Ananiasjvili (georisk prima ballerina), Lina Hedlund (svensk sångerska), Lady Gaga (amerikansk sångerska).

Läs även andra inlägg med dagens tal 4.

Presentation

Omröstning

Vad förväntar du dig av 2020?
 Jag vill äta mer hälsosamt
 Jag vill träna mer
 Jag tänker gifta mig
 Jag väntar barn
 Jag vill resa mer
 Jag vill skriva en bok
 Annat

Jungfrun visar tiden

Antalet besökare

Räknare

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards