Alla inlägg den 29 mars 2010

Av Gudinnan Magicum - 29 mars 2010 23:00

   ...till Orakelboken och får svaret att Skyttens tecken manar mig att kämpa på till varje pris.




Även här tycks det handla om förändringar och att tänka i en positiv anda.  Man kan finna sin inspiration genom kontakt med andra.  Man kan ha mycket att lära den här perioden och komma till nya insikter.





Av Gudinnan Magicum - 29 mars 2010 22:17

...ger svar på livets frågor.  Jag hade beställt några böcker och en av dem är Orakelboken.


Jag hade i det läget egentligen inte ställt någon fråga men mitt undermedvetna måste ha gjort det åt mig. Jag hade råkat slå upp en sida där det står att jag har dragit Prins i Stavar.  Förändringens vindar blåser åt mitt håll.  Jag känner att "han" vill stå upp för sina åsikter, säga vad "han" tänker och tycker på ett rakt och ärligt sätt men samtidigt också nyanserat och utan att såra. "Han" vill gärna inge styrka och mod hos andra också.


(Kortet är från Cosmic Tarot.)


    



Av Gudinnan Magicum - 29 mars 2010 12:05
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Gudinnan Magicum - 29 mars 2010 10:56

Talet får man fram genom att lägga ihop dagens datum 29 med månadens (3). Här kommer fyran alltså från 32.


Du som är född den 29 mars är nog i mångt och mycket en känslomänniska, men det betyder däremot inte att du alltid har så lätt för att visa vad du känner.  Det finns säkert en stor blandning av humor och allvar hos dig och en hel del energi. u vill mycket men bör hitta en kreativ kanal för att få ut dina känslor. 


Det är nog mycket "allt eller inget", "antingen eller" hos dig.  Du gillar också att vara där det finns många människor och du tycker om att kommunicera och det kan finnas "något äventyrligt" hos dig så en del resor blir det säkert i ditt liv.  Många förändringar lär du också kunna räkna med.


Personer födda den 29 mars: John Major (brittisk  premiärminister  1990-1997, Rolf Lassgård (svensk skådespelare), Erik Blix (svensk journalist, programledare och skådespelare), Lucy Lawless (nyzeeländsk skådespelerska), Robert Gibbs (amerikansk politisk konsult).


Läs även andra inlägg där jag har skrivit om dagens tal 5.



Presentation

Omröstning

Vad förväntar du dig av 2020?
 Jag vill äta mer hälsosamt
 Jag vill träna mer
 Jag tänker gifta mig
 Jag väntar barn
 Jag vill resa mer
 Jag vill skriva en bok
 Annat

Jungfrun visar tiden

Antalet besökare

Räknare

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards