Alla inlägg den 8 mars 2010

Av Gudinnan Magicum - 8 mars 2010 13:00

 Talet får man fram genom att lägga ihop dagens datum 8 med månadens (3). Här kommer ju tvåan från 11 och det handlar mycket om inspiration och högre ideal.


Du kan nog i många fall vara en inspirationskälla för andra och har säkert inget emot detta heller.  Du kanske ibland har svårt att anpassa dig till förändringar utan vill bestämma mycket själv. Du är vanligtvis bra på att samarbeta men din känslighet gör att du nog föredrar att arbeta ensam och i din egen takt. 


Det finns en risk att du blir dominerande, och i synnerhet om du känner att du inte får den respekt som du tycker att du förtjänar. Du gillar också att jobba storskaligt.


Ett liv i rampljuset är nog inte helt främmande för dig och även där vill du nog ha en hel del att säga till om. Du ser nog till att du får det också, men om det inte blir riktigt som du har tänkt dig kan du bli mycket sårad.


Personer födda den 8 mars: Marianne Fredriksson (svensk författare), Leif Silbersky (svensk advokat och författare), Mattias Flink (svensk massmördare),


Läs även andra inlägg där jag har skrivit om dagens tal 2.

Presentation

Omröstning

Vad förväntar du dig av 2020?
 Jag vill äta mer hälsosamt
 Jag vill träna mer
 Jag tänker gifta mig
 Jag väntar barn
 Jag vill resa mer
 Jag vill skriva en bok
 Annat

Jungfrun visar tiden

Antalet besökare

Räknare

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards