Alla inlägg den 11 september 2010

Av Gudinnan Magicum - 11 september 2010 10:00
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Gudinnan Magicum - 11 september 2010 09:45

Talet får man fram genom att lägga ihop dagens datum (11) med månadens (9).

 

 Här kommer tvåan alltså från 20.

 

Du som är född den 11 september  har både stor energi och stor känslighet och kan nog agera både impulsivt och dramatiskt. Det kan vara bra om du är aktiv och använder dig av din energi, helst både fysiskt och psykiskt. Frustration och otålighet kan annars påverka både kropp och själ. Dina ideal är mycket höga och värderingarna starka. Var inte för sträng mot dig själv.
Använd din intuition tillsammans med din inre inspiration och låt det inte stanna vid dagdrömmande. Det du gör kan komma att påverka och inspirera många. Det är möjligt att du hamnar inför publik, ha tillit till dina förmågor och talanger.
Personexempel: (För den 11:e i någon månad)
Nils Ferlin, Bagwan Rashneesh, Bibbi Andersson, Malin Berghagen, Sven Wollter, Mauro Scocco, Salvador Dali.

 

Det är inte osannolikt att en del av er som är födda den här dagen får ett liv i rampljuset.

 

Du kan ha en del "fördolt" och ska inte heller vara rädd för att visa känslor. Låt dem inte utmana dig!

 

Personer som är födda den 11 september: Stig Olin (skådespelare, regissör, sångare, radioman och låtskrivare), Birgitta Trotzig (svensk författare, ledamot av Svenska Akademien), Jacques Gaillot (fransk katolsk biskop), Tim Murphy (amerikansk republikansk politiker), Mauro Scocco (svensk sångare, låtskrivare, musiker och musikproducent), Dylan Klebold (Amerikansk massmördare, mannen bakom Columbine Highschool massakern).

Läs även andra inlägg där jag har skrivit om dagens tal är 2.

Presentation

Omröstning

Vad förväntar du dig av 2020?
 Jag vill äta mer hälsosamt
 Jag vill träna mer
 Jag tänker gifta mig
 Jag väntar barn
 Jag vill resa mer
 Jag vill skriva en bok
 Annat

Jungfrun visar tiden

Antalet besökare

Räknare

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards