Alla inlägg den 26 september 2010

Av Gudinnan Magicum - 26 september 2010 10:15

Talet får man fram genom att lägga ihop dagens datum (26) med månadens (9).

 

 Här kommer åttan alltså från 35.

Du som är född den 26 september kan nog vara ganska kritisk och det är möjligt att du har en speciell humor. Troligen har du en spännande, intensiv och komplex personlighet. Det är mycket du vill och det som gäller är nog storskaligt. Du har starka åsikter men kan ha svårt att slita dig loss från konventioner eller annat som du tror hindrar din utveckling och det kan möjligen skapa en känsla av kamp. Det kanske inte är många som når in och får lära känna ditt känslojag.
När du vågar gå din egen väg och ha tillit till din mäktiga inre kraft kan du säkert förverkliga det du djupast vill och många fält kan ligga öppna.
Personexempel: (För den 26:e i någon månad)
Carl Gustav Jung, Hillary Clinton, Elisabeth George, Stina Ekblad, Linda Lampenius, Alice Babs, Johnny Cash.

 

Du kan vara ekonomisk men utan att för den delen vara snål.

 

Det är viktigt att du lär dig att stå på egna ben och kunna fatta självständiga beslut.

 

Personer som är födda den 26 september: George Gershwin (amerikansk kompositör och pianist), Lynn Anderson (amerikansk countrysångerska), Olivia Newton-John (australisk sångerska och skådespelerska), Daniel och Henrik Sedin (svenska ishockeyspelare).


Läs även andra inlägg där jag har skrivit om dagens tal är 8.

Av Gudinnan Magicum - 26 september 2010 10:00

Dagens första kraftdjur är en LUFTDRAKE.  Den kinesiska luftdraken flyger upp från jorden på våren och sprider nya livsfrön.  Jag kan börja om på nytt när jag vill och flyga bort från det förflutna./  Tror att jag har dragit det här kortet minst en gång tidigare.


Dagens första ängel är CATHAREL.


Mitt andra kraftdjur idag är en KÄNGURU.  Den är helgad åt de australiska aboriginernas skapelsemoder Eingana.  Vi bär våra älskade i våra hjärtan så jag uppmanas idag att kontakta en person som är långt borta.


Min andra ängel idag är IEILAEL.

Presentation

Omröstning

Vad förväntar du dig av 2020?
 Jag vill äta mer hälsosamt
 Jag vill träna mer
 Jag tänker gifta mig
 Jag väntar barn
 Jag vill resa mer
 Jag vill skriva en bok
 Annat

Jungfrun visar tiden

Antalet besökare

Räknare

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards