Alla inlägg den 1 april 2010

Av Gudinnan Magicum - 1 april 2010 10:30

Talet får man fram genom att lägga ihop dagens datum 1 med månadens (4).


Du som är född den 1 april ses nog i mångt och mycket som en ledare. Du vill "satsa på dig själv", men det behöver ändå inte betyda att du är någon "egoistisk" person. Du ser dig nog inte som "förmer" än någon annan utan mer att du vill finna din plats i livet.


Du gillar inte när det är monotont utan trivs när du har "många järn i elden".  Du tycker om att kommunicera och har säkert många vänner, men du vill alltid gå vidare med nya projekt och det kan säkert också gälla vänner så något ombytlig är du nog, men också en lojal vän när du väl har bestämt dig för vad du vill. Du vill alltid ha mycket av allt, många vänner men kanske också flera olika projekt på gång. Du anses säkert som mångsidig då du kan ge dig på flera olika områden och skaffa kunskap.


Resor tillhör säkert intressena och du vill gärna utforska nya områden även här. Du är inte heller rädd för att ge dig in på "oprövad mark".

 

Du får säkert tidigt vara med om en del förändringar och du måste säga vad du innerst inne känner och tycker. Du ska utvecklas och visa upp dina talanger. Det är viktigt att vara positiv och inte ha för mycket på gång samtidigt.


Personer födda den 1 april: Herman Lindqvist (svensk journalist, författare och populärhistoriker), Totta Näslund (svensk musiker och skådespelare), Mats Ronander (svensk musiker), Tomas Alfredson (svensk regissör),

Läs även andra inlägg med dagens tal 5.



Av Gudinnan Magicum - 1 april 2010 08:30

Den här månaden är "förberedande" och det handlar om arbete och att planera.  Det är dags att göra det praktiska som nu krävs av en. Man måste ha tålamod och se den struktur som man nu lever i.

Presentation

Omröstning

Vad förväntar du dig av 2020?
 Jag vill äta mer hälsosamt
 Jag vill träna mer
 Jag tänker gifta mig
 Jag väntar barn
 Jag vill resa mer
 Jag vill skriva en bok
 Annat

Jungfrun visar tiden

Antalet besökare

Räknare

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards