Alla inlägg den 24 april 2010

Av Gudinnan Magicum - 24 april 2010 11:45
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Gudinnan Magicum - 24 april 2010 11:10

Talet får man fram genom att lägga ihop dagens datum 24 med månadens (4).


Här kommer nian från 28. Du måste kunna hitta en balans mellan känslor och att ha en viss auktoritet, men bli inte för dominant och självupptagen.  Se dina känslor som en resurs, gärna i en yrkessituation.


Du som är född den 24 april sätter nog stort värde på hem och familj.  Du har troligen ett sinne för detaljer, men vill också ha en viss ordning och struktur i ditt liv.  Ekonomi och finanser kan vara viktiga begrepp.


Du måste använda dig av din energi på ett positivt och kreativt sätt.  Du kan ha behov av att expandera, och kan vara intresserad av affärer i ditt yrke. 


Du kan ha en tendens att förstora upp saker och överreagera och detta kan ställa till problem för dig.


Konst, musik och litteratur kan höra till intressena och du vill gärna vara social om inte något "blockerar" dig.


Du ber ogärna andra om hjälp utan vill göra saker på ditt sätt, vill gärna gå din egen väg.


Samarbete och rytm är viktiga beståndsdelar för dig, men se upp så att dina känslor inte utmanar dig.


Personer födda den 24 april: Thorbjörn Fälldin, Barbra Streisand (amerikansk sångerska, skådespelerska och regissör), Emma Andersson (svensk dokusåpadeltagare, programledare i tv), Marie Picasso (svensk sångerska, vann idol 2007), Josephine Alhanko.

Läs även andra inlägg där jag har skrivit om dagens tal är 1.


Presentation

Omröstning

Vad förväntar du dig av 2020?
 Jag vill äta mer hälsosamt
 Jag vill träna mer
 Jag tänker gifta mig
 Jag väntar barn
 Jag vill resa mer
 Jag vill skriva en bok
 Annat

Jungfrun visar tiden

Antalet besökare

Räknare

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards