Alla inlägg den 16 april 2010

Av Gudinnan Magicum - 16 april 2010 20:36

...Ängeln för långvarig kärlek och trohet, med mörkgröna vingar och gloria. Han säger att vi förtjänar och kommer att finna trogen kärlek för alltid.

Av Gudinnan Magicum - 16 april 2010 20:29

...visar formen av ett träd: det kommer att bära frukt.


Detta är Oraklets svar till mig just i kväll. Innan jag låter ett finger hamna på den här sidan ber jag om ett bra svar. Precis då hör jag också att några sjunger Something stupid i Så ska det låta. Jag gillar verkligen den låten och den minner mig om något fint på något sätt faktiskt.

Av Gudinnan Magicum - 16 april 2010 13:45

   ...och får rådet att följa flödet idag.  Det handlar nog mycket om att jag inte ska "tvinga fram något" utan att jag ska ta dagen mer som den kommer. "Följa med" och inte känna så mycket att jag måste "prestera en massa".


Se också Katrin Skoglunds hemsida som jag dessutom har en länk till nu.














Av Gudinnan Magicum - 16 april 2010 10:44

Talet får man fram genom att lägga ihop dagens datum 16 med månadens (4).


Här kommer alltså tvåan från 20.


Du som är född den 16 april är nog en rätt så känslig natur innerst inne, men det är kanske inget du så gärna visar.  Du har nog en rätt så lättsam livssyn och kan vara diplomatisk när du vill, men det finns oftast "två sidor" av dig, en "mer privat" och en "mer offentlig".


Det är viktigt för dig att vara optimistisk och att visa upp dina förmågor. Men se upp så att du inte splittrar upp dig på för många intressen.


Personer födda den 16 april: Charlie Chaplin (brittisk skådespelare och komiker), Peter Ustinov (brittisk skådespelare), Dusty Springfield (brittisk sångerska), Martin Dahlin (svensk fotbollsspelare), Fredrik Ljungberg (svensk fotbollsspelare).


Läs även andra inlägg med dagens tal är 2.

Presentation

Omröstning

Vad förväntar du dig av 2020?
 Jag vill äta mer hälsosamt
 Jag vill träna mer
 Jag tänker gifta mig
 Jag väntar barn
 Jag vill resa mer
 Jag vill skriva en bok
 Annat

Jungfrun visar tiden

Antalet besökare

Räknare

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards