Alla inlägg den 13 april 2010

Av Gudinnan Magicum - 13 april 2010 20:07

...Eldens ärkeängel som smälter vinterns snö med sin enorma fackla med scharlakansröda flammor, värmer mitt hjärta med kärlek och driver bort alla faror.

Av Gudinnan Magicum - 13 april 2010 13:14

Talet får man fram genom att lägga ihop dagens datum 13 med månadens (4).


Här kommer alltså åttan från 17.


Du som är född den 13 april har säkert en konstnärlig "ådra" och den bör du på något sätt "lyfta fram".


Dina olika sidor kan skapa konflikt för dig och du bör se upp med vad du säger till folk. Du kan vara mycket "rakt på sakt", kanske lite för mycket ibland och det blir onödiga missförstånd.


Du kan ge ett "något dominant" intryck, "en känsla av makt" och du kan nog också någon gång hamna i en maktposition.

Det kan också vara så att du kan ha känt dig dominerad av någon närstående. Du bör själv också försöka bli mer tolerant.


Du vill också se hur du kan tjäna mer pengar.


Här finns säkert också en härlig humor, något "underfundig".


Du vill gärna gå din egen väg men har oftast inte heller några problem med att arbeta i grupp. Du kan ses som något av en ledare.


Personer födda den 13 april: Al Green (amerikansk sångare), Maria Hedborg (svensk skådespelerska), Johan Linander (svensk politiker (centerpartist), riksdagsledamot 2002–).

 
Läs även andra inlägg där jag har skrivit om dagens tal är 8.



Presentation

Omröstning

Vad förväntar du dig av 2020?
 Jag vill äta mer hälsosamt
 Jag vill träna mer
 Jag tänker gifta mig
 Jag väntar barn
 Jag vill resa mer
 Jag vill skriva en bok
 Annat

Jungfrun visar tiden

Antalet besökare

Räknare

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards